Att göra!

Idag är jag ledig, guud se skönt! Passade på att sova ut lite....
Men idag är det INTE någon vilans dag inte!! Njetski, Allabretski!

Måste gå in till stan och lämna igen min trasiga DVD!

♦ Sen hem och städa och packa och fixa och dona så mkt som möjligt så att jag inte får slita ihjäl mig på söndag.
Det är ju sista dagen innan flytten!  MG!

Kommer allt verkligen att gå enligt mina planer? Just nu känns det som att jag har 10000000 saker kvar att göra ju!
Men, å andra sidan så kan jag inte göra så mkt åt dom sakerna så mkt riktigt än fören söndag.

En sak är iaf säker, jag vill inte vara bakis på söndag! Hujeda mig!

4 Dagar kvar!!! oooh, så spännande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0