Välkommen 2009!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Japp, då var det slut på 2008 och jag har hunnit jobba på 2 ställen och bott på 3 ställen.
Jag har haft underbara stunder med vänner, familj och Prinsen.
Men annars så har inte 2008 varit speciellt märkbart....
Ändring ska det bli 2009!

Mitt nyårslöfte för det nya året blir:
Att lyssna mer på mig själv, och föröska göra sånt som jag VERKLIGEN vill och mår bra av.
Och inte låta mig påverkas så mycket av alla andra.
Det är jag som skriver manuset över mitt liv
och det är JAG som har huvudrollen i MITT liv,
så det är på tiden att jag hottar upp det lite.
Kort och gott mitt nyråslöfte blir:
Att ta vara på mitt liv!

Nyårsafton:
 vi sa adjö till det gågna året  och välkomnade det nya med super god mat, biljard spel och en himla massa omgångar med andra ord! :)


Super trevligt, hann bli lite nostalgisk också eftersom jag och Prinsen firade 4 år! Helt Galet vad fort det går...
Var lite jobbigt bara att  värken kom ifatt mig under middagen... Har ju mått hyffsta bra dom sista dagarna.
Visst har jag haft ont, men det har inte varit någonting jämfört med vad jag brukar vara van vid.
Och självklart så skulle det komma på självaste nyår!
Nåja, Linda var iaf go och smörjde in mig i nån super salva som för övrigt var jävligt bra! (en sån skulle man ha!)
Enda kruxet var att värken gick över där hon smörjde, men förflyttade sig!
Så jag fick sviiin ont  i mitt vänstra ben och i svanken ( Kändes som att nån höll på att gnaga upp hela mitt ben inifrån!?)
Och sen fick jag min hemska huvudvärk, som jag förövrigt knappt känt av sedan vi började med akupunkturen!
Eller, jo.. jag har ju lite huvudvärk som kommer snabbt och går över snabbt.
Men den här huvudvärken som jag hade igår var i samma klass som den huvudvärken jag hade i början när allt den här startade. En migränliknande huvudvärk som höll i sig i 3 veckor...men den här gången var den borta när jag vaknade imorse... skööönt!!!!

Men jag bestämde mig iaf för att värken inte skulle få förstöra min kväll så jag bet ihop och försökte hålla god min!
Jag tror jag lyckades rätt bra ändå :)

Och idag har jag och prinsen bara legat i sängen och myst å glottat på Tv... åsså blev de goo mat´n från Palma... ! ;)

På lördag tänkte jag åka till Piteå å hälsa på syster... och även ta hem min fina stora tavla! :D
Vi får se vad vi hittar på för tokerier.... ska bli kul! :)
Saknar henne redan :)

Men va!?

Ja, jag kan ju inte göra annat än skratta... som om inte nacken å ryggen vore nog så har jag fått en ordentlig infektion i nån visdomstand nu också!
Det brukar ju som ge med sig efter någon dag, men icket! Har haft det i en vecka nu... och det blir bara värre.
det värker i hela käken, örat, halsen och i TUNGAN!. less blir man... Nåja... jag har köpt nå munskölj som tydligen ska vara bra så jag ska skölja på med det å se om det blir bättre. Känner INTE för att gå till tandläkaren med min skräck..haha!

Igår så stressade jag runt på stan för att hitta en nyårs outfit!
Lyckades deala till mig en klänning från bikbok för 119,50 som den affärskvinna jag är (den hade kostat 400 från början men var nedsatt till 200, but still jag fick 70% på den) I am Good! ;)

Och så lite krimskrams som ska hotta upp det lite... perfa!


Galet! :)

Hihi... jag MÅSTE ha varit snäll i år! :) Fick en ny mobil av Prinsen! :)




Och den är sååå fin! :)
I LOVE it!! :) Släpper den inte ut blicken å pillar på den HELA tiden!!! :P
Jag ska vara snäll hela nästa år också! Det lönar sig ju märker jag ;) hihihi :P


tjusigt!

Här kommer en bild på tavlan som jag fick av min syster i julklapp!
den ska hängas ovanför min säng! :)




Här är Mirella Tavlan som jag fick av lillebror, den kanske jag får hänga i tv rummet eller köket :)


Hm, jaa... jag har ju aldrig påstått att jag är nån proffsig fotograf. haha eller så är jag helt enkelt en linslus eftersom man ser min spegelbild i tavlan ;) hahaha

Då var den julen över :(

Då var man hemma igen efter en helt underbar Julhelg med härliga familjen!

julen var lika perfekt som vanligt... *lycklig*
Och jag var lika nyfiken på klapparna i år som alltid... vet inte hur många ggr jag satt där under granen och spekulerade :P
Jag fick iaf en massa fina saker!! :)

Av mamma å Pappa fick jag min efterlängtade wiplash-krage!
Och jag kan säga att jag har inte tagit av mig sen jag fick den! hahaha
Så himla skönt, kan t.om sova i den. Vilket är underbart, att få vakna på morgonen och inte alls vara lika stel ochjävlig som vanligt! Nästan så jag funderar på att sy mig en helkropps overall i samma material ;) hohohoho

Sen fick min Lillebror och hans tjej helt SJUUUKT snygga tavlor av min syster som hon målat själv!
Vilket gjorde mig GRYMT avis eftersom jag tjatat på henne att jag vill ha en STOR snygg tavla rätt länge nu. Och specifikt önskat mig en i julklapp... så jag vände mig grööön av avund!!

Sen fick jag mitt paket av syster. Det var konstigt och knöligt och bara allmänt skumt?
Så jag öppnade den, och i den hittade jag en mapp med en utskriven bild på mig själv!?
Jag fattade nada? Tittade på bilden... och sen på henne?
Tack, va fin! Men,  vad ska jag göra med den?
Syster- Den finns att hämta hos mig i samma storlek! Tyckte att det var onödigt att slöpa med mig den då vi ändå ska till baka sen.
Hahahha satan va jag skrålade!! hahahahha Underbara syster! :) Min talangfulla Underbara syster!!!
Sen fick jag även en hel bunt SKIT SNYGGA smycken som hon gjort SJÄLV!!! till min stora förvåning! ( Fast så förvånad blev jag ändå inte då hon är en konstnär hela hon) :)

Sen så fick jag en tavla till av min kära bror.
PÅ MIRELLA!!!!!!!!!! men tror du jag skråla nå mer?????  Eh... jooo!!!
Fyyyyyy vad fin min familj är :)

Sen fick jag även pengar av Mamma å Pappa som jag fyndade en jacka på carlings för... oh yess!!! :)
Och sen även en massa annat smått å gott... handdukar, sockar, vantar å allt sånt som är så himla bra å ha som man aldrig ids köpa själv! :) Och en underbar chokladask som jag redan nästan ätit upp hälften av... ;) höhö sån är jag!

Sen så har jag köt lite julklappar till mig själv på rean också! ;) Och ikväll ska ja å crille ha lilla julafton också :P
Spännande! :)

______________________________________________________________________


Sen så kom jag iaf hem  igår, till en Tom, Stor och Kall Lägenhet! Blä.. mindre kul....
Så jag snosade upp mig i soffan för att se en film som jag längtat efter att få se i 3 år!!!
Som min syster så snällt laddat hem och bränt ut åt mig. Hon brände ner 4 underbara filmer på en CD som jag fick ta med mig hem! Sötsak! :D
Myste iaf här hemma framför Go-filmen.... och när den äntligen börjar närma sig slutet, det underbara slutet...
DÅ HÄNGER DEN FILM JÄVULEN SIG!!!!!
Men vad i hela helvetet???
Försökte ALLT!!!  Men Nej! Det var nog inte meningen att jag skulle se slutet på den filmen... Varför kan man ju fråga sig?
Vem bestämmer sånt????
Jadu, jag ska ta reda på det, och ge den personen ett kokt stryk!
Min dvd vägrade visa nån av dom andra filmerna också... jävla dvd satan! Vad har jag gjort den?
Annat än låta den stå och mysa i dammet och värmen under tv.n, är det ett så hemskt liv??
Nåja... blev iaf sur, kedjerökte och gick å la mig...

Sen drömmer jag den värsta mardrömmer jag någonsin drömt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drömde att jag var hemma hos Linda och Andre.
Crille och Andre hade farit någonstans. Och jag satt i deras sovrum och pysslade med något.
Andres föräldrar och några till samt Linda satt i vardagsrummet och surrade.
När jag hör att Andre kommer in från balkogen, låter skärrad... och mumlar.
Och jag hör fasliga reaktioner från dom andra.
Vad nu tänkte jag!
Gick ut i Tv rummet, coh hade väntat mig att få mötas av min underbara pojkväns vackra ansikte, men Nej!
Vad är det frågan om?  frågar jag...förväntade mig inget storslaget. Möjligtvis att någon kört som en tok som förargat andre, och att crille farit hem en sväng för att hämta något och sen återkomma.
Men dom bara tittar på mig och säger att jag inte ska oroa mig och att allt kommer bli bra!
Vad ska bli bra? oroa mig för vad? vad har hänt????
Det har skett en olycka....
Okej?
Andre mådde ju bra, så jag antog att Crille också mådde bra.
Jaha vadå för olycka...
" det är simon"
Andan bara flög ur mig, som om någon tog ett kraftigt stryptag, och slog det starkaste slag någonsin rakt genom bröstet.
Som den snabbaste misshandeln genom tiderna.
Fick inte ur mig ett ord, bara tittade, helt tom, ville inte fråga, för jag ville inte veta.
Han klarade sig inte...hörde jag en röst låååångt, långt borta....men försökte att stänga av alla sinnen. Ville inte höra mer!
Allt blev suddigt... Jag förstod inte.

Helt plötsligt var jag helt själv, i en lång korridor....och verkligheten började komma ikapp mig.
Han fanns helt enkelt inte längre,
Han skulle aldrig mer prata med mig, oavsett om jag har 1000 saker jag vill säga honom!
Han skulle aldrig mer titta på mig, även om jag letade hans blick i alla jag såg.
Han skulle aldrig mer krama mig, hur mycket jag än försökte minnas hur en kram kändes.
Och han skulle aldrig mer sätta sina läppar mot mina....
Han fanns inte.... Jag var helt själv.
Jag blundade så hårt jag kunde, och försökte minnas ALLT med honom. Ju mer jag mindes ju verkligare skulle han bli.
Men ju mer jag försökte desto suddigare blev alla minnen... jag greps av panik!
Sparkade och slog, jag var arg, ledsen frustrerad, allt var så himla orättvist!!

Vaknade upp i ett mörker, söndergråten, paniken i bröstet....vart är jag??
Vart är han?
Jag är hemma, i min säng.... i min 4:a på residensgatan....Fortfarande själv.
Men inser sakta men säkert att detta var den värsta mardrömmen av alla,
Min älskling lever!!!! Allt är som förrut.... vi ska ses ikväll!!!
TACK!!!! för att jag fick vakna upp ur min mardröm!

Men kan inte sluta tänka på dom som inte vaknar ur drömmen.... jag lider med er!
Hela dagen har jag känt mig ledsen, förtvivlad, konstig... men påminner mig hela tiden om att han FINNS!!!
Vi kommer att prata igen, han kommer att titta på mig igen, vi kommer kramas och kyssas igen!
Drömmen var bara så sjukt verklig, vill aldrig befinna mig i den paniken och sorgen igen....Och jag önskar att ingen
ska behöva göra det, men tyvärr så förekommer det iaf. :(


Ikväll ska jag till min älskling! Och jag ska krama och kyssa honom som aldrig förr!
Han ska allt få veta att han lever ;)


Snart hemfärd

Idag vankas det hemfärd......Och självklart längtar jag ju jätte mycket!
Men kan inte låta bli att gruva mig också....4 timmar på buss...!

Känner dock att det värsta illamåendet har gått över idag!! JIPPIE!! :)
hoppas det håller isig.... värken är iofs densamma... men illamåendet är nästan värst när de är som värst.. så skönt att slippa det iaf :)

Blä....
Kan ingen trolla hem mig....känner att min kropp inte är uppbyggd för att varken sitta länge eller gå långt idag... men men..

Men men... imorgon är det julafton och det ska bli såååååå mysigt!!!!!!! :D
längtar som faaaaan :P hihi


Hemska dag!

Uuuusch vad jag är less på den här skiten nu!!!!!
Fick jätte ont av att gå på stan igår, och började må jätte illa.... for sen till Prinsen å mös på.. men värken å illamåendet höll i sig... till slut lyckades jag somna iaf!

vaknade 6 imorse av att jag är påväg å  kräkas! Har sån sjuk värk att jag knappt kan röra mig, och så fort jag rör mig ville jag verkligen kräkas.... trodde jag åkt på magsjuka först....men kräktes aldrig så... det är förmodligen bara värken.
Låg och hyperventilrade till kl var 8, sen var det bara att tvinga mig själv upp.... hade tid hos sjukgymnasten, och den ville jag verkligen inte gå miste om. Så jag tog mig iaf dit... fick min behandling sen snabbade jag mig hem, drog fram en hink och har legat pall sedan dess.... och illamåendet har fortfarande inte gått över... inte värken heller :(
Varför kan innte läkarn bara skriva ut nå jävla Piller??? Jag kan inte leva med det här... det går inte.....Men jag förstår ju hans resonemang i det hela också... men alltså.... näää....Blev iaf hemma från jobbet idag också.... kanske inte så konstigt iofs...
Gruvar mig bara för hemfärden imorgon... jag hoppas för allt ivärlden att jag får må bra över jul.....Och att jag inte börjar må så här dåligt på bussen!!

Har iaf hittat nå gamla värktabletter som nå läkare skrivit ut förrut.... ska se om dom funkar....
tog en av dom för ca en timma sen... och den har då INTE hjälpt.... så jag får väl vänta lite till å se......

Det måste gå över, iaf lite.... så jag kan orka ta mig till stan å byta Pappas julklapp.....
Åh....gnäll, gnäll, gnäll.... jag vet.... men jag måste få gnälla......
Det gör faktiskt riktigt, riktigt ont!!!! :(

JuleMys!

Ja igår så satt jag å Linda hemma hos henne å julpysslade och drack vin och lyssnade på julmusik.
Och skrattade och hade det hur kul som helst, sen kom Andre och joinade, så vi  3 spelade spel och sen hade vi allsång till gitarren med lite mera julmusik... super mysigt :)

Idag har jag varit hyffsat stekt, har mest bara varit hemma å tagit det lungt med Lillith....Åt en bit mat med cillan också..!
Och så har jag köpt Crilles Julklapp, och en av Systers Julklappar även!
Imorgon blir sista klapp-jakten!
Sen åker jag hem på Tisdag... Joohoo!! :)

här då

Japp här kommer bilderna från mitt löshårs försök nummer 2 detta år! :)

Före:






Och reultatet blev såhär:








Rätt nice va!?
Jag gillar det iaf... kommer nog aldrig vilja vara utan nu :)
Mitt egna är ju såå tunt å tråkigt.... bara synd om cillan i framtiden ;)
Hon är ju för snäll!! :D






Trasdocka!

Ååh, jag känner mig trasig överallt... jag orkar inge mer!
Vill inte befinna mig i min kropp, jag orkar inte..
Stannade hemma från jobbet idag, kände att jag verkligen inte skulle orka pina igenom en dag till.
Gårdagen var helt förjävlig!!

var så sjukt stel i hela kroppen, kunde knappt röra nacken och hade sådan sjuk värk över hela nacken och upp över huvudet och även i käken å halsen på vänster sida. Kunde knappt prata...
För att inte tala om armarna!
Och sen har det börjat bli mkt värre i ländryggen på vänster sida, kan knappt göra saker åt vänster sida så hugger det till och igår så blev den värken jätte ihärdig och höll i sig i flera timmar!! och verkade inte vilja ge med sig... när jag la mig så ba brände det å stramade och ilade hela vägen å ut efter höften och låret... jag visste inte vart jag skulle ta vägen....
har aldrig upplevt det så ansträngande att vara på jobbet som igår... visst har det varit jobbigt men alltså... igår.. fy!
Vill aldrig befinna mig i den situationen igen, varje samtal var en utmaning från att hålla sig från att börja grina...
Fick springa in på toaletten för att bara få ur mig allting, och sen ta ett djupt andetag och gå tillbaka försöka lite till.

Så imorse kände jag att nää, det är inte värt att plåga kroppen och mig själv mer än så! Så jag ringde och sjukrev mig!
Men dom var då väldigt förstående, hon sa att det inte var så oväntat
eftersom att jag inte sett så rolig ut dom sista dagarna och att hon förstod att jag inte skulla orka så länge till.
Kändes bra det iaf... och dom sa att när jag kommer tillbaka ska dom dela upp mina pass så att jag inte behöver jobba så länge i sträck! Känns oerhört bra att dom iaf är förstående...
Så jag hoppas att jag mår bättre imorgon...

Men som jag känner mig nu blir jag nog hemma imorgon också. :(

Faans jävla skit....
Kan inte allt bara gå över!?
Jag vägrar bli nåt jävla invalidfall, men som läget är nu känns de som att det inte är långt bort...
och det känns inte bättre av att det bara blir värre också....

jag är så jävla bitter!!!!!


Ni behöver inte läsa inläggen om mina krämpor, skriver dom mest för att avreagera mig!

Hoppas på diskbråck!?

Hmm.... Ja vad ska man säga?
Har haft sån sinnesjuk värk dom sista dagarna, knappt kunna stå ut  en hel dags arbete, men har jävlat bititi ihop sjukt bra ändå!!! 
 och pga detta så frågade en Person (nämner inga namn)
hur jag egentligen mådde. Så jag förklarade lite snabbt att jag inte alls mår bra och att detta helvette mest bara blir värre.
Och så frågade personen vad som sägs om alt då?
Så jag förklarade att jag väntar på inkallelse för röntgen, och att jag har nå nervtjosan hoppsan och man misstänker ett diskbråck. får då som reaktion.

- Jaahaa!! Diskbråck?? Ja, men vi får ju hoppas att bara är ett diskbråck då...
ett diskbråck kan ju sjukgymnasten hjälpa dig med. och det går ju över på en 6-8 veckor.
Det är ba å börja träna! Kämpa på...


jag blev helt stum.... jag hoppas iaf INTE att det är diskbråck med tanke på allt jag hört och läst om det!

Hmfp... "Bara ett diskbråck...."

NY BLOGG!!!!!

Gud se busigt... jag har gjort en ny blogg!
Eller en till.... vi får väl se vad som blir av den :P
Och vad som händer med den här....

Den andra lär nog vara än mer oseriös ;) moahahahahaha!

vill man ha den får man säga till.... :P

levande död kyckling!?

Haha, mina stackars ägg blev just så brutalt jävla sönder kokta!
Såg ut som en uppluckrad kyckling.... usch!




Dagens Tips!

Laga inte mat samtidigt som du sitter å datanördar!

Ny Dag, Nya tag!

Jahopp, Måndag på den nya veckan,

Mitt andra Sjukgymnast besök gick bra även det.
Fick veta att jag har någon form av nervpåverkan (vilket jag redan visst iofs)
och sen så sade hon att hon misstänker att jag har ett diskbråck!?
eftersom jag är så himla svag i höger arm...hm... det hade jag inte väntat mig.
Men det tror jag väl ändå inte? Nåja, det får röntgen utvisa.... när den nu väl blir av..
Och sen så har jag nedsatta reflexer.... vilket jag iofs också redan visste.
Allt som hon hittar, har ju kiropraktorn i princip redan talat om.
 Förrutom att han beskrev diskbråcket på ett annat sätt... om de nu ens var det han menade.
Men han  pratade ju iaf något om att kotorna som huvudet sitter på nog sitter snett så jaa...
det blir iaf spännande med röntgen. Antagligen hittar dom ingenting.
antingen för att det inte är något eller för att sånt där är inte alltid det syns med röntgen
 beroende på vilken metod man använder iofs....

Hon är iaf helt underbar min Sjukgymnast! :) En riktig go gumma!
När jag låg där i mina nålar och hon bäddade in mig säger hon
- Ja, jag är iaf glad att vi har fått kontakt du och jag! För det här hade du aldrig klarat av själv!
Du behöver mig! *och sen det snällaste leendet någonsin*

Jag känner mig trygg hos henne :)

Ska du till en sjukgymnast kan jag rekomendera Luleå Rehab! :)


hihi

sitter å kollar igenom datorn.. hittar en massa roligt...
bland annat den här :)



hihihi :)

Självdiciplin = 0

HöHö.... Haalloba!

Här sitter jag... proppmätt efter att ha tryckt en TacoPizza på matstället... smarrig värre var den!
Jag har insett att jag verkligen har varken självbehärskning eller deiciplin på långa vägar!
Igår när jag gick hem från jobbet så kände jag att min kroppen sagt ifrån tillräckligt länge nu och att det är vila som behövs....
Så jag var sååååå nära på att strunta i Cillans Glögg skiva.... men väl hemma så hoppa jag in i duschen drack nåt vinglas och sen var jag i full gång igen.... iväg till Cillan och hade det super trevligt. Jag blev till och med rätt dragen!!
Vaknade idag hemma hos Prinsen stelare än någonsin and Pain like hell... så jag tyckte att jag nog skulle ta det lungt ikvälll.....
Men väl hemma så blev det samma visa... och så ut med brudarna... Tänkte dock nöja mig med en öl p Royas för att sen fara hem och SOVA!
Men icket.... drog till Kaffelino å träffa Emelie å Evelina å röjde as much as possible...
Vid ett tillfälle kändes det typ som att min nacke hade hoppat ur led! haha s efter det kände jag att det inte var så jävlr kul längre... så jag började pressa dom så vi kunde gå å käka... och sen fa hem....
Jag är kass.....och jag vill inte ens veta hur min nacke kommer må imorgon!! :S
Nåja... man lever bara en gång....
Kul hade jag iaf... synd bara att kaffelino har SÄMST musik!!!! Hade den varit bra hade den gjort kvällen fulländad.. men icket.....
Well, well.... nu Röka.... sen sova!

Ajöss!

En Lassiehund!



http://www.expressen.tv/nyheter/Utrikes/1.1397091/chiles-nya-hjalte-en-hund

Akupunktur..

Ja idag var jag jag på mitt för sjukgymnastiks besök.
Hade turen att hamna hos en super gullig kvinna!
Hon har själv en wiplash skada så hon var så otroligt fin och förstående!
Vilket jag har förstått kan vara ett av dom största problemen när man söker hjälp för sådana här skador, att man sällan tas på allvar...
Så jag hade nog tur :)
Hon gav mig en massa, massa råd och så började vi en behandling med Akupunktur.
Har aldrig gjort det förrut, och kände mig ytterst nervös inför detta!
Har alltid hört att det inte ska göra ont... men...ja... jag vet inte.
Nog fasen tyckte jag att det gjorde ont. Iaf på höger sida... det stramade och ilade som fan!
Nåja, det är väl så det ska va.
Efteråt kände jag mig skum i kroppen, hade värk men ändå som en anorlunda värk. Kändes som att det gick ett rus genom kroppen efter att nålarna var borta. Som att det lättade på något sätt. Inte samma tryck? Ja, jag vet inte.... mysko...
Hade dock svin ont när jag kom hem och kände mig hur trött som helst... men jag antar att det är normalt...
Kanske inte kan förvänta mig att allt ska försvinna på ett kick!? :)
Skönt att det är på gång iaf!


Den omtalade Tisdagen blev iaf en riktigt super bra dag, som väntat!
Åkte in till stan, mötte Cilla... Sen gick jag Alfons Linda å Adrian och skulle käka lunch.
Kände mig lite nervös inför detta eftersom att det var första gången jag skulle vara barnvakt till Min bästa väns underbara son...Och kunde inte låta bli att tänkte alla dessa hemska tankar.
"Tänk om jag välter vagnen!?" "eller glömmer honom i någon affär"???
Men det gick bra... vi började iaf käka... och efter en stund blev han ledsen så jag tog upp honom och försökta muta med lite gurka och sånt. Och ganska snabbt blev han nöjd och myste in sig hos mig och, och efter en stund känner jag några långa  djupa andetag, då hade han somnat i min famn,. Så mysigt! :) Ville helst inte gå därifrån... men men... det var jag ju tvungen iaf.. så Linda fick hjälpa mig och böka ner honom i vagnen för att gå och möta upp Cillan.
Och när vi väl mötte henne fick jag veta att det tydligen är jätte ovanligt att han somnar i famnen så jag kände mig genast jätte lycklig och stolt. Då hade jag ju gjort något bra iaf! :D Det kommer jag leva på ett tag :P
Jag sa ju att han gillar mig!? ;)

Sen åkte vi iaf till Cilla där vi började proceduren med mitt hår...Det tog sin tid (gick dock hyffsat snabbt ändå)
Tyckte lite synd om Cilla ändå... eftersom detta är inget man gör i ett naffs och jag såg hur ont hon fick i kroppen av detta.. så mitt samvete gnagde en aning...Men till slut satt det iaf på plats och det blev så tjockt och långt och fint!
Helt Underbart! :)
Inte alla som har en så kunnig vän som jag, jag har tur jag! :D
Finns för och efter bilder, det får ni kanske se sen...

Sen åkte jag iaf till Prinsen som än en gång lyckades få hela mig att pirra av kärlek...
4 år på Nyår... och jag blir fortfarande som en nykär Tonåring när vi ses....
Inte alla som har den skillsen! :) Men han kan han....När han vill :)

Nu ska jag lägga mig och vila min stackars plågade kropp och hoppas att jag ska vara frisk och smärtfri imorgon!
jooohoo....

Godnatt Dagboken!

Underbara Dag!

Jag visste att det här skulle bli en bra dag!
Jag somnade kl 22 igår! Helt galet...
Vilken berfrielse... kanske min förbannelse gett mid sig nu? :P
Vaknade utvilad när Cilla ringde 9.30 i moorse...
Och kände ett sådant sär obeskrivligt välbehag i hela kroppen!
Så jag rurrade med henne....Klev upp.. åt en god frukost....duschade....fixade mig...
Och sent tog jag mig en rejäl glädje dans framför stor spegeln i hallen! :) hahaha
Vilken lycka.... Hoppas grannarna såg mig, så dom fick dela denna upplevelse med mig! :D
Känner att den här dagen är MIN DAG!!!  (Och Cillas såklart, om inte ännu mer) hahaha ;)
Näää, det är våran dag!
Vi ska ha en sån där underbar Cilla & Camilla kväll.... massa, massa skvaller och surr!
UNDERBART!!! :)

Snart ska jag fara å Möta upp Cillan... å efter det ska Jag, Affeman, Linda och Adrian (antar jag?) fara och luncha! :)
Mysigt värre :P
Underbart härliga dag... kommer vara omringad av goda människor hela dagen...
Och i slutet av kvällen ska jag få visa upp mitt nya vackra långa glänsande svall för Prinsen!
Och ge honom en puss eller två....Mys!

Jag älskar redan den här efterlängtade dagen!! :D

Längtan & Galen förväntan

Imorgon är den efterlängtade Tisdagen...
Först och främst.... Jag är LEDIG!!!
sÅ SKÖNT!
Sen ska jag umgås lite med Alfons imorgon! Åååh det ska bli så kul..längtar jätte mycket! :P
Super gulliga unge! :)
Och för första gången ska inte Mamsen va me... så det ska bli spännande! :)
Guud se kul vi ska ha.. :P
Jag får dra på mig min roll Pajas-Tanten och svamla en massa och ståja   för att han ska tycka att jag är rolig :)
Då fattar ni att jag gillar det va? ;)
Fast han tycker nog mest att jag är knepig... hahahha.... Nää.. han gillar mig! PUNKT!

Sen efter det ska jag hem till Cilla och sätta mig i "frisör" stolen och bli snyggaste ever ;)
Mmmmm åååh... ska bli så kul! :)
Och sen så kommer fredag bli väldigt intressant också...
Glögg fest hemma hos Cilla.... det kommer bli kul :)

LÄngtar tills imorgon!!!!!! :D

NU....

Vet jag en till sak som jag ösnkar mig :P
En Volymtång.... med sådana där rafflade plattor eller vad det nu heter...
Skulle nog kunna behöva ett rejält lyft i mitt långa platta tråkiga tunna hår...!! :D
Fast det är inte livsviktigt...

Tisdag kommer bli en bra dag!

Idag ska jag färga hår....massor med hår!
Gött....

Britney Spears...

Ikväll blir det att snuggle upp sig i soffan med vänner framför:

Britney: For the record


TID: 22:35 - 00:00, Idag, 6 december 2008


Amerikansk underhållningsdokumentär från 2008. Popsångerskan Britney Spears berättar för första gången om sitt liv och de senaste turbulenta åren. Programmet följer henne under inspelningen av hennes senaste album och när hon förbereder sig inför sin comeback.

Ska bli spännande...
Har hennes nya album nu också... Och kan säga att jag tycker att det är bra!
Av det lilla jag hunnit lyssna iaf... fick  det igår...
Men det verkar bra iaf... Brittan är ju bra!
Om jag får säga det själv, trots hennes snedsteg....
Men hon kommer alltid vara Brittan... Jag gillar henne iaf!

Man FÅR göra misstag, sålänge man lär sig av dom!


NOLL Tålamod!

Åh.... jag har så sjukt dåligt tålamod!
Så fort jag bestämmer mig för att jag vill nåt så blir jag knäpp om jag inte får göra det på en gång!
VARFÖR????
Det tar ju knäcken på mig....
Idag kom iaf min leverans... Och det var super fint.... kan inte sluta pilla på det...!!
Åååh.... ge mig Tisdag nu!

Och sen har jag fått dille på att jag vill äta julbord
NUUUUUU!!!!


Jävla skit... jag är ju tamejfan som en snorunge!

impulsiv

Ja, här har jag då suttit och pratat om mitt prio 1...
En ny säng och om hur jag inte har råd såhär inför julen..
Och så som ett stjärnfall från himlen, så beställer jag nytt löshår!
KOnstigt kanske... men jag känner att jag behöver fräscha till mig såhär i vinterns mörka och deppiga tid.
Så min käre Vän Linda var här och hjälpte mig så snällt... så på fredag kommer det förhoppningsvis på posten..
Och vore det inte för min underbara vän Cilla... så ska jag även få det färgat och även insatt också!
Och Linda har sagt att hon kan hjälpa mig klippa in det.. så att jag blir en riktig pudding..
Gud se Najs!
Men sen måste jag verkligen koncentrera mig på Klapparna till alla andra
och sluta tänka på mig själv för en stund...! :)
Imorgon ska jag försöka fixa Prinsens julklapp iaf! Men va tusan ska jag köpa till alla andra..
Jag har ingen aning... alls!
Svårt, mycket svårt....

Ångest..!!

En ny grej på julönskelistan!
Den står ungefär nästan högst upp... då detta nu blivit ett högt prio!
Min sängram har gett upp!
Vet dock inte om jag pallar fram till jul....så jag får nog ge en till mig själv i julklapp :)


Men jag har iaf HIttat en sängram på Ikea...för 995:-
och med tillbehör som jag behöver till blir det ca 1200....
men då kostar det 495:- att få den hem levererad!? Va fan...
Då kan jag ju lika gärna hitta en billig madrass för samma pris och bara köpa ben till?
Annars har jag hittat en rätt schysst sängram från blocket som e köpt på jysk för ett tag sen. för 250:-
Bliigt och bra tänkte jag....Men då måste jag hitta en passande ribbotten. Och jysk vägrar svara.
 Har suttit i telefonkö i 15 MIN!!! Så jag lade på
Va fan!!
Åh jag ids inte.... min har ju gjort sitt så den ids jag inte ens ge mig på att skruva upp igen!
Ge mig NU!!!
Just nu sover jag på mina madrasser på golvet, och det mina vänner är ingen höjdare.
Så detta får bli ett prio ett nu....
Har du något förslag ?? Billigt förslag... jag är ju inte så rik :) Inte så här i juletid å allt :)
Ångest, grav ångest....

Snart kommer Cillan me GO middag!

Jahaja...sådärja!

Har varit till Läkaren idag,  det var ju intressant... Förvirrande dock.
Som jag trodde... aldrig kan man få samma svar.
Men jag gillade honom ändå. Han verkar schysst. Lite charmigt förvirrad, men han tog mig iaf på allvar...
Och tyckte att jag skulle börja med sjukgymnastik så fort som möjigt. Han sa att uppenbarligen så är ju jobbet mitt stora problem. Men det kan vi ju inte göra så mkt åt. Men att vi kan förebygga iaf...
Så nu ska jag äntligen få börja med sjukgymnastik iaf...
Nästa torsdag blir första gången...Skönt, nu kanske det försvinner en gång för alla...
Skulle bli inkallad på röntgen också.. inte för att vi tror att något är brutet men mest bara för rutin koll...
Han gjorde en snabb undersökning... och sa vad han trodde, men att han lämnar det till sjukgymnasten att kolla upp..
Så då får vi väl se vad dom säger...
Skönt att det händer grejer iaf!
Var rädd att det skulle dröja.... Men icket!
Najs Bajs...

Idag kommer Cilla med en Leverans från Subway.... oh yesss!
Finare besök kan man ju inte få ;)
Tills dess ska jag ligga under filten i vårat mysiga TV rum och kolla på alla veckans avsnitt från andra avenyn och sen ska jag se så många The Hills avsnitt jag hinner och orkar... är rätt trött!
Sen se om det behövs göra lite nytta också :)
Plocka ur våran underbara DISKMASKIN kanske! *nöjdast*

Done!

Äntligen, nu bor vi nya läggan... och jag stormtrivs! :)

RSS 2.0