skit liv!

Här gick jag och trodde att denna månaden var den sista av dom värsta!
Men HELL-NO!
Nästa månad kommer tydligen blir, MYCKET torrare, MYCKET, jobbigare och ÄNNU mer deppig!!!!!!!
Jag hatar mitt liv i detta NU!
När ska den här elakheten vända?
Och varför alla dessa missförstånd? Varför inte bara klargöra allt på en gång och sluta krångla...
Då skulle jag inte behövt sitta i den här situationen från första början!!!!

IDIOTER!!!!
Tack för att ni gör mitt liv ett rent helvete att leva!!

Jag orkar inte mer nu! :(



Underbara Helg!

Har haft en sjukt härlig helg!
Fredagen umgicks jag med min Underbara Prins!

Lördagen kom Mina favoriter hit :D Mami & Papi såklart! :)
Och så kom Prinsen också.. så vi tog en lugn hemma kväll med god mat och Hockey :)

Hann även filosofera med Papi min en hel del också! :)
Tur att han är lika djup och fundersam som mig i vissa avseenden. Han bli aldrig less på att sitta och fundera över olika toerier till alla mina olika senarier!
Han är ju för gudomlig :)
Och Mami, så fin, så söt, så snäll.... Mina föräldrar är verkligen dom bästa!
Jag önskar att dom kunde stanna längre, saknar dom redan! :((
LÄngtar tills jag får komma hem!!!

Och Papi, du smarta människa!
Har fixat ett preliminärt internet åt mig ;) Klockrent... du är bäst!

Och för andra helgen i rad var de nån som va å tjuvplinga på min dörr mitt i natten IGEN! Så smarta Papi tog bort min ringklocka.. :D



Lene Marlins gamla album "playing my game"  - Sjukt bra! Sjukt Härlig! Tipp Topp!


Så liten, så rädd, och så osäker,
att inte förstå , att såren en vacker dag läker.
Att skrika, sparka och slåss..
Allt för att fly,  att kunna komma loss.
Att inbilla sig att man äger världen, trots all osäkerhet i själen.
Försöka hämma sig inför allt man inte är, och tror att man aldrig kan bli.
Göra saker ihopp om att må bra, hur mycket ångest kan en människa ta?
Att såra dom man älskar allra mest, hur kunde en sån sak vara så lätt?


Vill aldrig vara yngre tonåring ever again!


Åh Kära föräldrar! Jag vet jag har betett mig illa och respektlös åt i yngre år, Men ni är dom bästa!
Och ni förtjänar det bästa av det bästa! Ska ägna resten av mitt liv åt att älska , respektera och uppskatta varje sekund, varje minut jag får uppleva med er! Förlåt för att jag varit sån pain in the ass...
Saknar er redan! :(


USCH, vad jag älskar er!!!!!!!!! :)))



                                                                                 Och By The way... Jag ska skriva en bok!

Kanske kommer några förhandstittar här, den som lever får se, men en bok ska skrivas!
Måste bara försöka komma på vad jag vill skriva om.
Har skrivit en början på en roman nu idag, men vet inte om det är min grej riktigt?
Jag gillar ju mest att skriva lite läskigare saker ;)
Så jag tänkte att jag ska skriva lite olika, och sen spinner jag vidare på den som känns bäst!
Jag är peppad, har velat det här länge, och jag känner att det är rätt tid och plats att ta igen det på :)
KOmmer förmodligen ta sin lilla tid, men den kommer att komma :)
Ha ha den kanske aldrig blir tryckt men jag gör det för mitt eget sinne, och för att skriva kan vara bland det mest avkopplande som finns! :)

Trevlig söndag på er! :)



Mami & Papi!!

Idag kommer min älskade Mami & Papi!
Ååh, vad jag längtar! Saknar dom så himla, himla mycket!!
Sitter hos min prins i väntan på att dom ska ringa och säga att dom är här! :)


Usch vad jag ska kraaaama på dom! Och pussa på pappas lilla flint! Och bara säga hur mycket jag tycker om dom heeela tiden!! :D
Dom är ju mina bästa! :)

Min Prins är för övrigt en tråkmåns som bara sover och sover!
Tror dock att jag ska krypa ner under hans täcke och passa på att plåstra på honom , höhö min specialite´;)

Hoppas ni får en rolig dag och en alldeles underbar helg!

Ny Vecka, Nya Tag!

Helgen har varit bra! I fredags partade jag på med min goe Prins och våra härliga vänner!! :)
Blev utgång för mig å Linda i "svarthooole" ;) hahaha grymt kul hade vi... :P

Lördagen gick jag å Mirella hem till Lilltih å kika på film å ba tg de riktigt lungt... skönt!
Sen igår var det jobb å ba häng me Lillith :)

Och idag och resten av veckan består bara av jobb jobb, jobb! Har fått rätt många timmar nu... så lite casch ska ja väl lyckas jobba ihop iaf?? :)

Måste städa också!

Och på Lördag kommer Mami å Papi och hälsar på mig!!! :)
Så himla, himla kul!!! LÄngtar sjutk mkt... åååh!!  Ska krama ihjäl dom.. å vad mysigt vi ska ha :)

Nä, nu ska jag hem å äta lunch och ta en långprommis me vovven å förbereda inför nästa pass!

See ya later alligator!

Mys!

Igår var jag å handlade.. skönt med mat! Man blir lycklig av mat.. haha :)
Sen for jag hem till Lillith å titta på Desperata Hemma fruar och drack te och smaskade på Scones som Hon hade kokat ihop :) Mysigt som tusan.. :)
Sen trollade hon fram en Antenn Kabel som jag fick låna.. Så den pulade jag in så fort jag kom hem!
Men efterosm min TV är UR gammal, den är väl typ äldre än mig!?
Och jag inte har någon dosa så kan jag inte mixra med kanalerna, så jag får nöja mig med 1:an, 4+ , Kanal 5 och Barnkanalen och Kanal 8.. men jag är rätt nöjd ändå faktiskt! :)
Inget kan bli värre än det redan var, det kan väl bara bli bättre nu va?
Jag hoppas iaf det! :)

Usch, vad jag saknar min Prins!
Jag håller tummarna på att vi kan umgås imorgon, det skulle bättra på mitt bittra humör!
Nä, nu hem till Vovven!

Puss å Slisk

Att sitta in public!?

Jahapp, Tiden går...
Har redan bott i lägenheten i en heeel vecka!
Trodde att livet skulle bli liite lättare, liite roligare, men.... Ack så fel man kan ha!
Så fort någonting går bra, går nånting annat helt åt helvette...

Flytten gick iaf hur bra som helst!
Och det kan jag bara tacka mina sjukt, sjukt, sjukt underbara vänner för!
Hade det inte varit för er hade jag nog stått där än idag och grinat för hela livet :)
Lillith, Elin Och Petter som hjälpte mig att flytta allting, och Linda som kom som en ängel och räddade mig med ett släp i sista minuten.
Och Linda Och Lillith igen som ihärdigt hjälpte mig med det eviga städet, som vi för övrigt gjorde sjukt bra!
Klarade besiktningen utan någon som helst anmärkning!! :D
Puuh, skönt! Tack mina underbara, underbara vänner! Kan aldrig ens beskriva med ord hur mycket eran hjälp betyder för mig! NI är bäst!

Har dock inget internet och ingen TV, Ha ha ha, fy fan vad beroende man är!
Det är ju skrämmande.. Sitter här på "Bibblan" och skriver blogg hysteriskt in public, how charming...

Sen idag kom jag hem på lunchen till Mellan och upptäckte 2 fasansfulla räkningar!
Det kan inte vara sant! Ha ha, det är ju skrattretande...
Nåja, jag vet inte riktigt hur detta ska sluta.... Kan jag inte bara få en massa solsken i mitt liv nu, orkar inte mer skiiiit! Gaaaah...

Tur att jag har världens snällaste Pappa & Mamma som hjälper och stötta och finns där hela tiden!
NI är så sjukt underbara! Längtar tills jag kommer hem i Juni.. fy sjutton vad jag ska äta er ur huset ;)

Och världens mest UNDERBARASTE vänner!!!! Det är ju ett under att ni står ut med mig och mitt elände, ni är så guldvärda!!

Och Min PRINS!!!!
Utan dig vore jag en trasdocka - På Riktigt!!
Usch, vad jag älskar dig..

Men Men, Mitt liv är trots allt inte så eländigt när man tänker på vilket elände alla andra har, jag ska nog inte klaga..
Bara svårt att låta bli.. Ha ha ha :)

Lägenheten är vilket som huur mysig som helst! I LOVE IT!

Nu ska jag hem till Vovven å ta en Långis sen främmande, sen film... och sova...

Herrå!

RSS 2.0