Nytt Place!


Denna gång sitter jag på Tuna och uppdaterar bloggen.
Grabbarna spelar flitigt så jag fick låna den lilla bärbara.... och det var väl den bästa sysselsättningen jag kunde fp glra under tiden, nu när jag tydligen inte har internet längre. BUHU!
Linda är och jobbar... men kommer väl hem så smpningom så man har nån att röka med :)

Ikväll ha ja varit på bio med brudarna! Vi såg Patrik 1,5 jätte rolig å mysig film... Jag gilla den!
Imorgon ska ja få låna Cillas vovvar.. de ska bli mysigt... saknar ju som hund-livet en aning :(

Jag å Lillith har varit på galen lägenhetsjakt i veckan... och har en på tråden.
Dock lite väl dyr kan jag tycka... men fin som attans och perfekt läge. Så jag känner mig sjukt kluven!

Ge mig internet NU!

Helgen efter löningen funderar jag starkt på att åka hem och hälsa på MIn älskling!!! Saknar henne så sjukt  mkt....
Och självklart passa på å hälsa på familjen i samma veva också då ;)

Nåja, det var allt för denna gång :)

!!

Lånar Lilliths internet, mitt har nog nåt sitt slut nu... Misstänker att Grannen har upptäckt mitt smyglånande eller något..
Typiskt!

Lillith ska ju bju på Mat... Falafel... Har aldrig ätit det.. men alltid velat smaka... de ska bli spännande!

Date med Cilla i fredags... super mysigt :)

Sup hemma hos mig igår.. kul.... bakis idag! Jippie...

Ikväll häng med brudarna.. gödda

Imorgon jobb.....


Skit bra horoskop sida!
www.ditthoroskop.nu

Herrå


Måndag...Igen!!

Japp, Då var helgen förbi.... och jag har hunnit med jobb, mys, fest och filminspelning!!
Inte så tokigt...

Är dock HEELT slut idag blä.... Har ett berg med disk... och nää... Jag IIIIDS bara inte!!! :(
Förlåt mig, men nej!

Underbara Prins!

Hej Hej!

Japp, då var helgen förbi.. och den har varit galet rolig..
Tjejerna från Umeå har varit här nu, och det var så himla, himla kul att få hit dom :)
Hoppas dom vill komma fler ggr!! :)

Sen så har min Prins än engång gjort sig förtjänt att få bli kallad för världens BÄSTA pojkvän!!!!
Från ingenstans säger han att jag ska få en present.. och sen dyker han upp här med en TV och en TV bänk till mig!!!
Åååååååååh, kunde inte bli lyckligare!
(Alla som har varit hemma hos mig förstår denna lycka)
Det är helt sjukt vad fin han är... Och jag är så himla,  himla glad som har en så snäll karl! Och han är BARA min :)))
*älskar, älskar, älskar*  :)))

Och sen filminspelning på Söndag.... och jag är nervöööööööös :))))
Och taggad såklart... :P Ska bli så himla kul att få träffa och lära känna ett nytt filmteam... och förhoppningsvis få in en liten fot ;) hehehe

Nä, Nu ska jag fortsätta hänga me lillith å se Sex and the City :)
Men vi HörSSSS !

RSS 2.0