Att Vänta!

Japp, lämnade tillbaka DVD:n idag, gick hem med en mindre mycket finare variant!
Kändes bra :D
Sen har jag hängt på waynes lite med mina bruutar!
Sen gick jag hem och slet lite...

Har skrubbat spisen, fläkten, ugnen, micron och kaklet. Har to.m tagit ner "alla" hyllor och spikar :)
Försöker lista ut vad jag kan packa ner redan nu?
Har tagit mig en funderar paus under tiden som vänner går...
Ska vilket som ge mig på dammsugaren...
Men jag tror att jag ska packa ner alla köksredskap, eftersom att jag skrubbat spisen ska jag försöka låta bli att laga nån avancerad middag ihelgen! Ska försöka packa ner lite mer från toan också.

Åååh, gud vad jag längtar tills jag får börja packa upp allting igen!
Speciellt alla mina kläder... blä... har levt på ett litet urval kläder i typ en Månad!!!
har ju nästan glömt vad jag ens äger för kläder längre?? + att jag i princip redan glömt vart jag har packat ner allt, så när jag väl behöver nåt är det bara att klara sig utan :) haha

Idag kommer prinsen hem! :D
Får se om jag hinner träffa honom något, miss him like crazy :]

Imorgon, jobb!
Inte allt för sugen....

Mina händer är sååååå trasiga! Gör så sjukt ont i dom.. huuuh :( Stackars mig då...

Kommentarer
Postat av: Linda

Aja, man lär så länge man lever. Efter några flyttar börjar man bli rutinerad :) Däremot så är väl det smidigaste att ge fan i att flytta :) Men samtidigt -det är ju såååå kul..

2008-04-24 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0