Blir tokig!

Idag har jag varit på stan med Jessika, det var super trevligt!
Har gullat på en massa med Lille Timpe-man också :)

Och ikväll ska ALLA jag känner gå ut! Eller, ja dom flesta iaf? Alla andra som inte ska gå ut har andra roliga saker för sig. Så jag ska sitta här hemma och ta det lungt tänkte jag.
Men så börjar min TV kruppa.. IGEN!!! Och jag får så mycket damp. För min DVD e pajj, och även om den inte hade varit pajj så kan jag ju ändå inte hyra nån film. Så det ser inte ut som att det blir så mycket Tv-tittande för min del iaf.
Blä.. jag som hade sett fram emot TV:n iaf...
Men hursom haver så får jag då förgylla kvällen med att vara barnvakt till Lille Tim :)
Det ser jag fram emot! Och han är så go och snäll så det kommer nog inte att vara några problem.
Han lär ju dock sova hela kvällen, så jag kommer nog inte kunna gulla och joddla på så mycket med honom som jag hade önskat hahaha :)
Nåja, finns det något fridfullare än ett barn som sover?
Inte mår jag dåligt av att sitta och beundra hans goa grimaser när han drömmer :)

Nu vill jag att dom ska komma så att jag får nypa hans goa kinder lite :)
Och nu ska jag försöka meka lite tv...


McGyver-Camilla on her waaay!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag gillar ju inte att gå ut om jag inte får dricka... tragiskt kanske...

Haha det kanske är nån som tycker att du ska skynda på flytten... =)

Hur gick det att vara barnvakt då?

2008-04-13 @ 10:58:58
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0