Choooklaaad!

Hej, Bara Hej!!

Idag hade jag min första allra riktiga dag på jobbet, och det har gått hur bra som helst!
Började 08.00 och jobbade till kl 11.00 Sen börja nästa pass 18 så jag har umgåtts med min Käre vän Lillith heeela dan! :)
Vi har strosat runt på stan, fram och tillbaka... (bokstavligt talat) ha ha, men det var trevligt.
Sen tog vi med oss varsin Smörgås från waynes och satte oss på Lilliths Tak i solen och solade oss och njöt av den underbara dagen.
Sen begav jag mig hemåt, och kom på en strålande ide´till vad jag ska hitta på för tårta! :)
Jag har inte gjort någon tårta på min födelsedag på 3 år! Så jag kände att jag fan i mig är värd en tårta i år!
Kände dock inte för nån vanlig gräddtårta, så jag ska mixa ihop en "Super A´la Camilla Chokladtårta!" :D
Det ni...Har dock ingen aning om vad jag gör eller hur den kommer att bli? *asg*
Men i mitt huvud är den super! :) Så vi får väl se ;)
Så nu har jag förberett själva smeten som den ska lindas in i... så den är klar att fortsättas på imorgon..
Har gjort allt klart så att jag bara kan snöra ihop den när ja kommer hem från jobbet :) Är sååå suugen! :)
Har lust att göra den nu ju! Men är rädd att den inte ska bli lika god om den står över natten, så jag får väl vänta då                                                                                 *suck*
Sen förövrigt så har jag äntligen fått bort allt skräp och allt snö och is från min Balkong!!!!
TAAAAAAACK LILLITH!!!!!!   ←
För att du tog initiativ till att hjälpa mig med detta, annars hade det nog aldrig blivit av :((
Du är minsann en guldklimp! ♥

Snart flytt!
Lycka, förväntan + Ångest... går det ihop???

Födelsedag imorgon, jag försöker tänka positivt. Min tårta är det enda som får mig att längta just nu! *asg*
Har ingen lust att bli äldre, men har man nånsin ett val?
Nä, trodde väl det!?

Time to sleep

Adios Amigos!  


Kommentarer
Postat av: Cilla

tårtor brukar visserligen bli godare om dom får stå över natten... :)

Åldrandet kan man inte stoppa, tyvärr...

Men grattis än en gång...!!!

2008-04-17 @ 09:20:17
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Och ett litet grattis här också :) haha.. Kommer förbi på tårta iquella!! Kram

2008-04-17 @ 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0