DAMP!!!

Ja, som rubriken lyder....      JAG FÅR DAAAMP!!!!!


Idag är det ju den härliga och efterlängtade 25:e.... underbrara löningsdagen!
Hade Camilla några pengar på kontot? NEEJ!
Just mitt konto hade racklat, men vid 14.30 idag fick jag svaret att det hade gått igenom, så jag gick hem nöjd och glad. Tänkte att NU ska jag kolla hur mkr pengar jag har och kände hur livet kändes betydligt mycket lättare.
13:- på kontot... JIPPIE Vad strålande!?
Inte hade det kommit in några pengar på kontot där inte, och jag har typ 4 kr på mobilen så det blir ju lite svårt att ringa och meddela mitt underbara öde!

Varför ska allting rackla för mig hela jävla tiden????
Varför har sista halvåret inte varit någonting annat än ett rent helvete???
Varför kan inte allting bara bli så sjukt bra nångång???
jag orkar inte.... sluta lek med mig nu!
Jag förtjänar fan lite lycka....

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va?
Hoppas du fått pengarna nu då ?

Tjejkväll snart ?

2008-04-27 @ 15:46:10
URL: http://kaffepanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0