De Rullar..

Hej Igen, efter ett litet uppehåll :)

I lördags var jag ju barnvakt till Lille Timpan, det gick ju hur bra som helst! :)
Det var så himla mysigt, ville inte lämna tillbaka honom.
Han är ju dock himla snäll, så det var ju inte så svårt. En riktig liten godis kille hihi :)

Söndagen spenderade jag med min hjärte-klump! ♥
Vi var med Linda & Andre´ och mumsa Pizza, titta på film å sådana mysiga saker som man ska passa på att göra på söndagar :)
Sen bar det av till jobbet på Måndagen, där väntade mitt sluttest som jag klarade alldeles galant!
Och den här dagen har även den bestått av mest jobb hitills, + att vi hade avslutning på utbildningen.
Så imorgon har jag min allra första riktiga arbetsdag där borta! iih, känns lite nervös faktiskt :D
 har även lyckats fiffla vidare me lite tvätt också.

TV:n kruppar gärnet!! Vet inte om det är spöket  Amalia som håller på och jävlas, eller om det är Spöket Telia som känner för att driva mig till vansinne? Sist ja lekte McGyver funkade de ju....... en stund.
Så jag får väl försöka smitta av mina andliga super powers på Tv:n idag igen för att se om det kan ge nå resultat?

Sen den EVIIIIGA frågan, mat? Vad blir det till middag? jag är ju sugen på nå suuuper gott... Urrk..
"Mamma, kom hem! Jag längtar efter dig!"   *sjunger en vacker trudilutt i hopp om att bli hörd*
Vet dock inte vem jag försöker lura? ;) hahaha
Får väl kocka ihop nå Korv å macaroniess eller nåt..

Och sen har Pappa räddat mig än en gång, vet inte hur många gånger jag har sagt det.
Eller hur många gånger jag ska behöva säga det, men:

                                       Pappa, du är min levande hjälte!!!!!!!
                                                    Me Love you SO much!

Sol idag, jag är lycklig!
Somnar jag lika tidigt ikväll, kommer jag vara ännu lyckligare imorgon!

födelsedag på torsdag.... ÅNGEST! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0