Hej Hej, snart Helg!

Hallå Hallå!
Japp, då var födelsedagen över! Det är väl ba å inse att man blivit äldre då.. *suck* ha ha ha :)
Gårdagen var trevlig :) Först Kom Sara och Elin på besök och sen kom Lillith och Eline :) Fick höra Ja må hon leva så fint både Ggrna :) Söt gummor hihi :)
Tårtan blev iaf en Succe´, roligt att alla gillade den så himla mycket! :)
Min Lilla Specialare, kan se ut som bajskluttar, haha men det är bara chokladpudding, så don´t worry ;)





Och idag ska jag få blombud av Mamma, iih längtar!
Älskar blommor, dom är så fina och så får dom en alltid på bra humör. Dom ska dyka upp innan kl 15
 *väntar ivrigt* Hi hi :)

Japp, idag har jag iaf jobbat min första pass, så nu väntar jag på att nästa pass ska börja kl 16.30- 19.30
Och sen ska jag Mysa med min Käre prins! ♥
Det Blir great!

Har då bokat besiktning och gjort adressändring nu också, så nu är det väl mest ba att invänta dagarna!

10 dagar kvar!!    Tro det eller ej!    :)


OCH GRATTIS "LILLEBROR" SOM FYLLER HELA 20 ÅR IDAG!!!
Bara det gör ju att man känner sig som en kärring, han ska ju va pytteliten så skit jobbig, inte stor å vuxen?
Vart är livet påväg?? ha ha ha Nåja.. Love you Brorsan, du e finast! ♥

Nu ska jag fixa å dona lite, sen vila och middag!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Grattis till lillebror från mig me... =)

Haha, det ser verkligen ut som bajskluttar, men det ser samtidigt gott ut... =)

2008-04-18 @ 13:38:15
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ååh, typiskt att jag missade din födelsedag... igen.. och den goda tårtan! meeen, i´ll make it up to you! :D

2008-04-19 @ 18:11:45
URL: http://kaffepanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0