Jag får vansinnes utbrott!!!!!

Första dagen på jobbet idag, var jävligt glad å peppad till en början.
Tills hela min värld rasade samman!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!!! Fy fan vad arg jag blir, tack så hemskt jävla mycket idiot!!
Man kan ju för fan inte säga sådana saker om man inte har koll på läget!?
Ska mitt liv måsta gå i trasor, bara pga ett stort jävla misstag??
Nää, fy fan vad arg och ledsen jag är...
Måste kolla upp detta imorgon... Led jag inte av panikångest förrut så gör jag fan det nu!

Nåja, det enda positiva i denna mardröm är att min bästa, underbara helt perfekta vän Cilla var så sjukt snäll som ställde upp för mig igår och satte in mitt hår.. Tack Gumman!!
Jag är grymt nöjd, du är så himla, himla duktig vännen!!

Självklart tog vi lite före och efter bilder (som jag har snott från Cillans blogg)
Det är inte nå längre, utan samma längd som mitt eget. Mest bara för att göra min egen kalufs lite tjockare!
Men ni kan ju bortse från mitt slitna fula tryne dock!!

                      Före                                                                                       Efter
                                               

Syns kanske inte så mkt på bilderna, men tro mig.. det känns!

Idag har jag iaf handlat mat för mina sista kronor.
Jag gjorde fan ett bra jobb!
Lyckades få sjukt många middagar för knappt 200:-
Säger då bara det, vad skulle en fattiglapp som jag göra utan Willys?? HAH!

Nä, nu ska jag lägga mig å grina över mitt patetiska liv som tydligen bara blir värre, och värre!
Hatar att leva idag! Då vet ni..

             // En bitter Fan

Kommentarer
Postat av: Cilla

Allt för dig min underbara vän!!!

2008-04-02 @ 23:20:59
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0