Ljusare tider!

Snacka om humorsvängningar!

Ja, som ni kanske förstod var gårdagen ett rent helvette. Fick mig några vredesutbrott och lite så.
Nåja, när jag iaf kommit hem och tagit ett djupt andetag så gjorde jag mig en god middag och kröp upp i soffan och kände hur livet kändes nästan meningslöst. Men lite bättre med god mat i magen iaf.
Sen kom Linda och hälsade på, och hade med sig Goo Bullar, som gjorde att livet kändes genast lite bättre.
Vi satt iaf här och pratade, och allt eftersom vi pratade insåg vi mer och mer hur gnälliga vi lät.
Så vi satte oss och kedjerökte och passade på att gnälla och klaga lite till. SÅ SKÖNT!
Det är faktiskt nyttigt att gnälla å tjata å klaga lite då å då.
Men tack vare det, så hade jag gnällt så mycket, så när jag väl gick å lade mig så var jag så trött efter min upprörda dag så jag somnade gott och tänkte faktiskt inte så mycket mer på den jobbiga sitts jag satt i.
Kände att imorgon är en ny dag, jag får göra det bästa av den. trots att det kändes tungt att vakna.
Min älskade pojkvän var också helt söt igår...Kändes skönt att veta att han står bakom mig trots sådana hära svackor. Älskade pojk, hur har jag kunnat förtjäna nån så go som dig! Du är ju det bästa ♥

Idag iaf så gick jag med tunga steg och kände att det nog skulle vara meningslöst att ta detta samtal eftersom det antagligen var ett stort jävla misstag som inte skulle kunna göras någonting åt. Men tro det eller ej..
Det visade sig att allting faktiskt var så som jag en gång hade fått höra att det skulle vara..
Nu vet jag dock inte vem jag ska lita på då två personer som ska vara lika pålitliga båda två, säger två olika saker.
Nåja, jag väljer att tro på den goda. Vad ska jag göra?
Nu har jag ju fått det bekräftat 2 ggr gillt. Så skiter det sig har jag ju iaf nån att hänga en snara runt halsen på som får ta sig äran och fixa mitt liv. Det är väl det minsta hon kan göra isf?
Så det känns ju iaf otroligt mkt skönare iaf!

Och sen så har jag ju varit helt nojjig inför flytten.
Ska va ute ur min lägenhet den sista april, men får inte flytta in i den nya fören 1:a maj.
Så jag har ju haft lite halvpanik över vart tusan jag ska ställa alla grejer den natten. Och fick inte tag på tjejen som bor där nu. men idag fick jag tag på henne och hon sa att jag absolut kunde flytta in några dagar tidigare :D Så hon skulle börja städa å fixa besiktning å sånt så ska hon höra av sig när de e klart! :P
Det är ju alldeles UNDERBART!

Det enda som svider just nu är att jag har noll krauns kvar, men ärligt talat så känns det som ett pyttelitet problem just nu! Är så glad att det är det enda som är problemet för tillfället, för jämfört med hur allt såg ut igår, så är dagens dag såå mycket bättre!

Tänk vad humöret kan skifta på 2 dagar? :)
Och gu se gla jag är att det kan va så, tänkt va hemskt å va bitter jämt!

Jag ser ljuset!          Äntligen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Två ska ha barn och de andra tre kände att de gjort sitt på jobbet.. typiskt!

2008-04-04 @ 08:42:32
URL: http://kaffepanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0