ööääh....

Varför står allting stå stilla????
Känns som att springa på ett rullband.
Man tar i å kämpar å försöker, men tar sig ändå ingenstans.
Utmattande!



Åh.. jag är sjukt trött, hungrig å fryser som ett härrk!
Bitter å less å gnällig..
Ni måste ju tycka att ja e knäpp, oroa er inte.. jag kan inte göra annat än att hålla med!
Förkyld upptäckte jag idag att jag blivit också.. IGEN!
Plus att jag har nå störda utslag i mina knäveck som ba gör ont, ont, ont..och sväller å kliar å svider.
Så jag har typ uppsvällda valkar.. i knävecken!!         urk...

Åh, jag har ingen lust att laga mat, kycklingen är i frysen. jag mitt klant glömde ju ta fram den.. ååh..
jag som tänkte göra en super god a la camilla kyckling gryta... uuääh...
Nåja.. ja får väl lösa de på nå sätt..
och jag trånar efter choklad.. åååh.. snälla nån ge mig! Massor... å chips å godis å glass å åååh...
vill ha!
Jag kanske skiter i allt som innefattar socialt umgänge ikväll.. känner mig osm världens tråkigaste.
Har ingen lust med nåt.
Och ingen lär ha lust med mig!

Ska lägga mig under täcket böla, så kanske de känns bättre sen?
Hahaha fyy faaan vad tråkig jag är!!!

Nåja, mitt humör verkar ju ändras varannan dag, så imorgon är jag väl överlycklig igen..
Den som lever får se...

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: JB

***** TÄVLING *****

http://vastertorp.blogg.se/1207237222_tvling.html

***** FINA, DYRA PRISER ATT VINNA *****

2008-04-04 @ 19:50:28
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0