Så Vackert!



Det är kallt, här hemma hos mig
Men ja flyttar snart, så de e okej.
Jag vill, å vill å vill,
men det verkar inte räcka till?
Jag vill att snön ska fara bort!
Jag vill inte att sommar´n ska va så kort!
Jag vill ha bikini & Kjol
Och njuta av sommar och sol.
Jag vill vara brun och fin och så
inte som nu, alldeles grå!
Jag vill vara rik
men känner inte för att behöva gå över lik.
Nu vill jag ha min nya fina lägenhet
den är liten och mysig, inte  fet.?

Jag är inte så bra på att rimma idag.
Beror nog på att jag är hungrig tror jag?
Så ack denna jobbiga fråga, att dagligen ställa
vad att äta, eller vad säger du Mirella?
Nu ska jag pälsa på mig och laga mat,
trots att jag hellre ligger på soffan och är lat.
Är ju dock hungrig, så nu ska jag resa mig
Adjö och farväl... till dig.. lilla dig!

                                                                                                        ♥



Kommentarer
Postat av: Linda med tsora soffan, såklart

Men lilla gumman :) Du kan vara såååå söt ibland! Kunde inte låta bli att dra lite extra på smilisarna när jag läste din alldeles, alldeles underbara lilla dikt! Hihi...

2008-04-10 @ 23:49:34
Postat av: Felicia

såg du bilden på inlägget? ;) jag hjälper jon att göra om hemma i hans villa.

2008-04-11 @ 20:34:55
URL: http://overandoutover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0