Sista natten i den här lägenheten!

Hej Hej!

Den här helgen har verkligen gått undan!
I Fredags tog jag det bara lungt hemma med Mirella.
 Sen på lördagen så jobbade jag, och sen kom grabbarna från Umeå hit och hälsade på! :D
Fy sjutton vad roligt!! :) Mina kära vänner, så himla, himla kul att dom hittade hit till mig!
Blev gladast i världen när dom sa att dom skulle komma!! :D Bästa på lääänge!
Blev iaf fest hemma hos Lillith, vilket var super kul. Kände mig omringad av massa härliga vänner.
Sen blev det "såklart" Cleo, vilket också var himla kul. Och sen blev det efterfest hos Lillith med Pizza och vattenkrig. Helt Galet! :) Hahaha, men roligt!

Jag hade strängt bestämt att jag INTE skulle dricka så mycket!
Jag skulle INTE gå ut!
Och jag skulle lägga mig TIDIGT för att sedan stiga upp TIDIGT!

Jag blev lite mer onykter än planerat, det blev utgång och vi somnade inte förens kl 6-7 imorse!
Japp! Smidigt Camilla, Det är ju bra att du lyssnar på dig själv. Din självhatiska människa!
Vi vakna iaf tidigt... kl 10 tror jag nog att den var? ha ha ha, jag var helt förstörd! Usch, vad jag har gnällt idag.

Nu har jag iaf påbörjat denna packning! Tror att det kommer gå ganska snabbt att få ner det som är kvar eftersom jag redan varit så flitig och packat så mycket :)

Känns dock lite konstigt att det här faktiskt är sista natten i denna lägenhet!?

Snälla, snälla, snälla säg att flyttningen flyter på så bra och smidigt som möjligt!
Jag behöver verkligen inga fler motgångar just nu!

*Håller tummarna*

Nä, tillbaka till Packningen!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0