jag säger då det... galet!

igår tog jag mig äntligen till Älgfarmen.. fick pussa å klappa dom små söta kalvarna!
Och klappa även dom STOOORA älgarna! Fast dom var ja livärdd för, så jag gömde mig bakom Papi! :P
Sen åkte jag iaf in till stan hem till Fille och börja fixa i ordning oss inför the Big Parteey!!
Ha ha, jag å Fille hade ju så snyggt dragit ihop en massa folk som vi skulle festa med... och 18 hade vi sagt att det skulle bli. Men då krångla Filles dusch så vi tog oss inte iväg fören klockan va närmare 21 :)
Så vi blev inte så mång iaf.. men trevligt var det :)
Sen gick vi på TC... hade inte speciellt kul till en början, träffade dock en massa gamla människor.
Vissa var det skit kul å träffa, medans vissa var mindre kul... men sådär är det ju :)
Sen kom grabbarna grus iaf! Då jävlar blev de fart på stället... dom är ju för härliga :P
Men jag saknade iaf att få gå ut i Luleå, det är faktiskt snäppet roligare kan ja tycka nästan :)
      

Mys Pys! :) Resten av bilderna lägger jag upp på Pixbox lite senare :P

Imorgon hemgång, jobb på Måndag... Ångeeest!!!  Vill Inte....

Och Prinsen finns inte hemma när jag kommer, blä...det suger! Det är helt sjukt vad jag saknar honom nu... Jag håller på att bli tokig. Är det möjligt att sakna någon såhär mycket? Det kan ju inte vara hälsosamt? Ha ha ha.. Nåja.. Det blir ju skit bra när vi väl ses iaf! :P  Love him :] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0