Välkommen 2009!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Japp, då var det slut på 2008 och jag har hunnit jobba på 2 ställen och bott på 3 ställen.
Jag har haft underbara stunder med vänner, familj och Prinsen.
Men annars så har inte 2008 varit speciellt märkbart....
Ändring ska det bli 2009!

Mitt nyårslöfte för det nya året blir:
Att lyssna mer på mig själv, och föröska göra sånt som jag VERKLIGEN vill och mår bra av.
Och inte låta mig påverkas så mycket av alla andra.
Det är jag som skriver manuset över mitt liv
och det är JAG som har huvudrollen i MITT liv,
så det är på tiden att jag hottar upp det lite.
Kort och gott mitt nyråslöfte blir:
Att ta vara på mitt liv!

Nyårsafton:
 vi sa adjö till det gågna året  och välkomnade det nya med super god mat, biljard spel och en himla massa omgångar med andra ord! :)


Super trevligt, hann bli lite nostalgisk också eftersom jag och Prinsen firade 4 år! Helt Galet vad fort det går...
Var lite jobbigt bara att  värken kom ifatt mig under middagen... Har ju mått hyffsta bra dom sista dagarna.
Visst har jag haft ont, men det har inte varit någonting jämfört med vad jag brukar vara van vid.
Och självklart så skulle det komma på självaste nyår!
Nåja, Linda var iaf go och smörjde in mig i nån super salva som för övrigt var jävligt bra! (en sån skulle man ha!)
Enda kruxet var att värken gick över där hon smörjde, men förflyttade sig!
Så jag fick sviiin ont  i mitt vänstra ben och i svanken ( Kändes som att nån höll på att gnaga upp hela mitt ben inifrån!?)
Och sen fick jag min hemska huvudvärk, som jag förövrigt knappt känt av sedan vi började med akupunkturen!
Eller, jo.. jag har ju lite huvudvärk som kommer snabbt och går över snabbt.
Men den här huvudvärken som jag hade igår var i samma klass som den huvudvärken jag hade i början när allt den här startade. En migränliknande huvudvärk som höll i sig i 3 veckor...men den här gången var den borta när jag vaknade imorse... skööönt!!!!

Men jag bestämde mig iaf för att värken inte skulle få förstöra min kväll så jag bet ihop och försökte hålla god min!
Jag tror jag lyckades rätt bra ändå :)

Och idag har jag och prinsen bara legat i sängen och myst å glottat på Tv... åsså blev de goo mat´n från Palma... ! ;)

På lördag tänkte jag åka till Piteå å hälsa på syster... och även ta hem min fina stora tavla! :D
Vi får se vad vi hittar på för tokerier.... ska bli kul! :)
Saknar henne redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0