Ångest..!!

En ny grej på julönskelistan!
Den står ungefär nästan högst upp... då detta nu blivit ett högt prio!
Min sängram har gett upp!
Vet dock inte om jag pallar fram till jul....så jag får nog ge en till mig själv i julklapp :)


Men jag har iaf HIttat en sängram på Ikea...för 995:-
och med tillbehör som jag behöver till blir det ca 1200....
men då kostar det 495:- att få den hem levererad!? Va fan...
Då kan jag ju lika gärna hitta en billig madrass för samma pris och bara köpa ben till?
Annars har jag hittat en rätt schysst sängram från blocket som e köpt på jysk för ett tag sen. för 250:-
Bliigt och bra tänkte jag....Men då måste jag hitta en passande ribbotten. Och jysk vägrar svara.
 Har suttit i telefonkö i 15 MIN!!! Så jag lade på
Va fan!!
Åh jag ids inte.... min har ju gjort sitt så den ids jag inte ens ge mig på att skruva upp igen!
Ge mig NU!!!
Just nu sover jag på mina madrasser på golvet, och det mina vänner är ingen höjdare.
Så detta får bli ett prio ett nu....
Har du något förslag ?? Billigt förslag... jag är ju inte så rik :) Inte så här i juletid å allt :)
Ångest, grav ångest....

Snart kommer Cillan me GO middag!

Kommentarer
Postat av: felicia

när kommer du hem över jul?

2008-12-04 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0