Britney Spears...

Ikväll blir det att snuggle upp sig i soffan med vänner framför:

Britney: For the record


TID: 22:35 - 00:00, Idag, 6 december 2008


Amerikansk underhållningsdokumentär från 2008. Popsångerskan Britney Spears berättar för första gången om sitt liv och de senaste turbulenta åren. Programmet följer henne under inspelningen av hennes senaste album och när hon förbereder sig inför sin comeback.

Ska bli spännande...
Har hennes nya album nu också... Och kan säga att jag tycker att det är bra!
Av det lilla jag hunnit lyssna iaf... fick  det igår...
Men det verkar bra iaf... Brittan är ju bra!
Om jag får säga det själv, trots hennes snedsteg....
Men hon kommer alltid vara Brittan... Jag gillar henne iaf!

Man FÅR göra misstag, sålänge man lär sig av dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0