Då var den julen över :(

Då var man hemma igen efter en helt underbar Julhelg med härliga familjen!

julen var lika perfekt som vanligt... *lycklig*
Och jag var lika nyfiken på klapparna i år som alltid... vet inte hur många ggr jag satt där under granen och spekulerade :P
Jag fick iaf en massa fina saker!! :)

Av mamma å Pappa fick jag min efterlängtade wiplash-krage!
Och jag kan säga att jag har inte tagit av mig sen jag fick den! hahaha
Så himla skönt, kan t.om sova i den. Vilket är underbart, att få vakna på morgonen och inte alls vara lika stel ochjävlig som vanligt! Nästan så jag funderar på att sy mig en helkropps overall i samma material ;) hohohoho

Sen fick min Lillebror och hans tjej helt SJUUUKT snygga tavlor av min syster som hon målat själv!
Vilket gjorde mig GRYMT avis eftersom jag tjatat på henne att jag vill ha en STOR snygg tavla rätt länge nu. Och specifikt önskat mig en i julklapp... så jag vände mig grööön av avund!!

Sen fick jag mitt paket av syster. Det var konstigt och knöligt och bara allmänt skumt?
Så jag öppnade den, och i den hittade jag en mapp med en utskriven bild på mig själv!?
Jag fattade nada? Tittade på bilden... och sen på henne?
Tack, va fin! Men,  vad ska jag göra med den?
Syster- Den finns att hämta hos mig i samma storlek! Tyckte att det var onödigt att slöpa med mig den då vi ändå ska till baka sen.
Hahahha satan va jag skrålade!! hahahahha Underbara syster! :) Min talangfulla Underbara syster!!!
Sen fick jag även en hel bunt SKIT SNYGGA smycken som hon gjort SJÄLV!!! till min stora förvåning! ( Fast så förvånad blev jag ändå inte då hon är en konstnär hela hon) :)

Sen så fick jag en tavla till av min kära bror.
PÅ MIRELLA!!!!!!!!!! men tror du jag skråla nå mer?????  Eh... jooo!!!
Fyyyyyy vad fin min familj är :)

Sen fick jag även pengar av Mamma å Pappa som jag fyndade en jacka på carlings för... oh yess!!! :)
Och sen även en massa annat smått å gott... handdukar, sockar, vantar å allt sånt som är så himla bra å ha som man aldrig ids köpa själv! :) Och en underbar chokladask som jag redan nästan ätit upp hälften av... ;) höhö sån är jag!

Sen så har jag köt lite julklappar till mig själv på rean också! ;) Och ikväll ska ja å crille ha lilla julafton också :P
Spännande! :)

______________________________________________________________________


Sen så kom jag iaf hem  igår, till en Tom, Stor och Kall Lägenhet! Blä.. mindre kul....
Så jag snosade upp mig i soffan för att se en film som jag längtat efter att få se i 3 år!!!
Som min syster så snällt laddat hem och bränt ut åt mig. Hon brände ner 4 underbara filmer på en CD som jag fick ta med mig hem! Sötsak! :D
Myste iaf här hemma framför Go-filmen.... och när den äntligen börjar närma sig slutet, det underbara slutet...
DÅ HÄNGER DEN FILM JÄVULEN SIG!!!!!
Men vad i hela helvetet???
Försökte ALLT!!!  Men Nej! Det var nog inte meningen att jag skulle se slutet på den filmen... Varför kan man ju fråga sig?
Vem bestämmer sånt????
Jadu, jag ska ta reda på det, och ge den personen ett kokt stryk!
Min dvd vägrade visa nån av dom andra filmerna också... jävla dvd satan! Vad har jag gjort den?
Annat än låta den stå och mysa i dammet och värmen under tv.n, är det ett så hemskt liv??
Nåja... blev iaf sur, kedjerökte och gick å la mig...

Sen drömmer jag den värsta mardrömmer jag någonsin drömt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drömde att jag var hemma hos Linda och Andre.
Crille och Andre hade farit någonstans. Och jag satt i deras sovrum och pysslade med något.
Andres föräldrar och några till samt Linda satt i vardagsrummet och surrade.
När jag hör att Andre kommer in från balkogen, låter skärrad... och mumlar.
Och jag hör fasliga reaktioner från dom andra.
Vad nu tänkte jag!
Gick ut i Tv rummet, coh hade väntat mig att få mötas av min underbara pojkväns vackra ansikte, men Nej!
Vad är det frågan om?  frågar jag...förväntade mig inget storslaget. Möjligtvis att någon kört som en tok som förargat andre, och att crille farit hem en sväng för att hämta något och sen återkomma.
Men dom bara tittar på mig och säger att jag inte ska oroa mig och att allt kommer bli bra!
Vad ska bli bra? oroa mig för vad? vad har hänt????
Det har skett en olycka....
Okej?
Andre mådde ju bra, så jag antog att Crille också mådde bra.
Jaha vadå för olycka...
" det är simon"
Andan bara flög ur mig, som om någon tog ett kraftigt stryptag, och slog det starkaste slag någonsin rakt genom bröstet.
Som den snabbaste misshandeln genom tiderna.
Fick inte ur mig ett ord, bara tittade, helt tom, ville inte fråga, för jag ville inte veta.
Han klarade sig inte...hörde jag en röst låååångt, långt borta....men försökte att stänga av alla sinnen. Ville inte höra mer!
Allt blev suddigt... Jag förstod inte.

Helt plötsligt var jag helt själv, i en lång korridor....och verkligheten började komma ikapp mig.
Han fanns helt enkelt inte längre,
Han skulle aldrig mer prata med mig, oavsett om jag har 1000 saker jag vill säga honom!
Han skulle aldrig mer titta på mig, även om jag letade hans blick i alla jag såg.
Han skulle aldrig mer krama mig, hur mycket jag än försökte minnas hur en kram kändes.
Och han skulle aldrig mer sätta sina läppar mot mina....
Han fanns inte.... Jag var helt själv.
Jag blundade så hårt jag kunde, och försökte minnas ALLT med honom. Ju mer jag mindes ju verkligare skulle han bli.
Men ju mer jag försökte desto suddigare blev alla minnen... jag greps av panik!
Sparkade och slog, jag var arg, ledsen frustrerad, allt var så himla orättvist!!

Vaknade upp i ett mörker, söndergråten, paniken i bröstet....vart är jag??
Vart är han?
Jag är hemma, i min säng.... i min 4:a på residensgatan....Fortfarande själv.
Men inser sakta men säkert att detta var den värsta mardrömmen av alla,
Min älskling lever!!!! Allt är som förrut.... vi ska ses ikväll!!!
TACK!!!! för att jag fick vakna upp ur min mardröm!

Men kan inte sluta tänka på dom som inte vaknar ur drömmen.... jag lider med er!
Hela dagen har jag känt mig ledsen, förtvivlad, konstig... men påminner mig hela tiden om att han FINNS!!!
Vi kommer att prata igen, han kommer att titta på mig igen, vi kommer kramas och kyssas igen!
Drömmen var bara så sjukt verklig, vill aldrig befinna mig i den paniken och sorgen igen....Och jag önskar att ingen
ska behöva göra det, men tyvärr så förekommer det iaf. :(


Ikväll ska jag till min älskling! Och jag ska krama och kyssa honom som aldrig förr!
Han ska allt få veta att han lever ;)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men gud vilken hemsk dröm! Jag fick tårar i ögonen när jag läste, kan inte ens föreställa mig paniken att förlora någon man älskar... Eller, jo, jag har ju förlorat Mattias, men han lever ju i alla fall...

2009-01-06 @ 20:53:18
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0