Hoppas på diskbråck!?

Hmm.... Ja vad ska man säga?
Har haft sån sinnesjuk värk dom sista dagarna, knappt kunna stå ut  en hel dags arbete, men har jävlat bititi ihop sjukt bra ändå!!! 
 och pga detta så frågade en Person (nämner inga namn)
hur jag egentligen mådde. Så jag förklarade lite snabbt att jag inte alls mår bra och att detta helvette mest bara blir värre.
Och så frågade personen vad som sägs om alt då?
Så jag förklarade att jag väntar på inkallelse för röntgen, och att jag har nå nervtjosan hoppsan och man misstänker ett diskbråck. får då som reaktion.

- Jaahaa!! Diskbråck?? Ja, men vi får ju hoppas att bara är ett diskbråck då...
ett diskbråck kan ju sjukgymnasten hjälpa dig med. och det går ju över på en 6-8 veckor.
Det är ba å börja träna! Kämpa på...


jag blev helt stum.... jag hoppas iaf INTE att det är diskbråck med tanke på allt jag hört och läst om det!

Hmfp... "Bara ett diskbråck...."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt jag hört om diskbråck är att gamm-tanter får det! ;P

2008-12-17 @ 19:04:09
URL: http://lenajohanna.blogspot.com
Postat av: Cilla

Både min mamma och pappa och bror har diskbråck... Även Mattias pappa har diskbråkk som dom har opererat... och inte fan har det gått över för nån på nå 6-8 veckor... båda mina föräldrar fick förtispensioneras i en ålder av ca 40... min bror kan inte bära massa tungt... och mattias pappa som opererades fick en misslyckad operation och går med rullator idag, och sååå gammal är inte han...

Nä, jag hoppas verkligen INTE att du har nåt jävla diskbråck!!!

2008-12-22 @ 03:22:15
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0