impulsiv

Ja, här har jag då suttit och pratat om mitt prio 1...
En ny säng och om hur jag inte har råd såhär inför julen..
Och så som ett stjärnfall från himlen, så beställer jag nytt löshår!
KOnstigt kanske... men jag känner att jag behöver fräscha till mig såhär i vinterns mörka och deppiga tid.
Så min käre Vän Linda var här och hjälpte mig så snällt... så på fredag kommer det förhoppningsvis på posten..
Och vore det inte för min underbara vän Cilla... så ska jag även få det färgat och även insatt också!
Och Linda har sagt att hon kan hjälpa mig klippa in det.. så att jag blir en riktig pudding..
Gud se Najs!
Men sen måste jag verkligen koncentrera mig på Klapparna till alla andra
och sluta tänka på mig själv för en stund...! :)
Imorgon ska jag försöka fixa Prinsens julklapp iaf! Men va tusan ska jag köpa till alla andra..
Jag har ingen aning... alls!
Svårt, mycket svårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0