Jahaja...sådärja!

Har varit till Läkaren idag,  det var ju intressant... Förvirrande dock.
Som jag trodde... aldrig kan man få samma svar.
Men jag gillade honom ändå. Han verkar schysst. Lite charmigt förvirrad, men han tog mig iaf på allvar...
Och tyckte att jag skulle börja med sjukgymnastik så fort som möjigt. Han sa att uppenbarligen så är ju jobbet mitt stora problem. Men det kan vi ju inte göra så mkt åt. Men att vi kan förebygga iaf...
Så nu ska jag äntligen få börja med sjukgymnastik iaf...
Nästa torsdag blir första gången...Skönt, nu kanske det försvinner en gång för alla...
Skulle bli inkallad på röntgen också.. inte för att vi tror att något är brutet men mest bara för rutin koll...
Han gjorde en snabb undersökning... och sa vad han trodde, men att han lämnar det till sjukgymnasten att kolla upp..
Så då får vi väl se vad dom säger...
Skönt att det händer grejer iaf!
Var rädd att det skulle dröja.... Men icket!
Najs Bajs...

Idag kommer Cilla med en Leverans från Subway.... oh yesss!
Finare besök kan man ju inte få ;)
Tills dess ska jag ligga under filten i vårat mysiga TV rum och kolla på alla veckans avsnitt från andra avenyn och sen ska jag se så många The Hills avsnitt jag hinner och orkar... är rätt trött!
Sen se om det behövs göra lite nytta också :)
Plocka ur våran underbara DISKMASKIN kanske! *nöjdast*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0