Längtan & Galen förväntan

Imorgon är den efterlängtade Tisdagen...
Först och främst.... Jag är LEDIG!!!
sÅ SKÖNT!
Sen ska jag umgås lite med Alfons imorgon! Åååh det ska bli så kul..längtar jätte mycket! :P
Super gulliga unge! :)
Och för första gången ska inte Mamsen va me... så det ska bli spännande! :)
Guud se kul vi ska ha.. :P
Jag får dra på mig min roll Pajas-Tanten och svamla en massa och ståja   för att han ska tycka att jag är rolig :)
Då fattar ni att jag gillar det va? ;)
Fast han tycker nog mest att jag är knepig... hahahha.... Nää.. han gillar mig! PUNKT!

Sen efter det ska jag hem till Cilla och sätta mig i "frisör" stolen och bli snyggaste ever ;)
Mmmmm åååh... ska bli så kul! :)
Och sen så kommer fredag bli väldigt intressant också...
Glögg fest hemma hos Cilla.... det kommer bli kul :)

LÄngtar tills imorgon!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0