Men va!?

Ja, jag kan ju inte göra annat än skratta... som om inte nacken å ryggen vore nog så har jag fått en ordentlig infektion i nån visdomstand nu också!
Det brukar ju som ge med sig efter någon dag, men icket! Har haft det i en vecka nu... och det blir bara värre.
det värker i hela käken, örat, halsen och i TUNGAN!. less blir man... Nåja... jag har köpt nå munskölj som tydligen ska vara bra så jag ska skölja på med det å se om det blir bättre. Känner INTE för att gå till tandläkaren med min skräck..haha!

Igår så stressade jag runt på stan för att hitta en nyårs outfit!
Lyckades deala till mig en klänning från bikbok för 119,50 som den affärskvinna jag är (den hade kostat 400 från början men var nedsatt till 200, but still jag fick 70% på den) I am Good! ;)

Och så lite krimskrams som ska hotta upp det lite... perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0