Ny Dag, Nya tag!

Jahopp, Måndag på den nya veckan,

Mitt andra Sjukgymnast besök gick bra även det.
Fick veta att jag har någon form av nervpåverkan (vilket jag redan visst iofs)
och sen så sade hon att hon misstänker att jag har ett diskbråck!?
eftersom jag är så himla svag i höger arm...hm... det hade jag inte väntat mig.
Men det tror jag väl ändå inte? Nåja, det får röntgen utvisa.... när den nu väl blir av..
Och sen så har jag nedsatta reflexer.... vilket jag iofs också redan visste.
Allt som hon hittar, har ju kiropraktorn i princip redan talat om.
 Förrutom att han beskrev diskbråcket på ett annat sätt... om de nu ens var det han menade.
Men han  pratade ju iaf något om att kotorna som huvudet sitter på nog sitter snett så jaa...
det blir iaf spännande med röntgen. Antagligen hittar dom ingenting.
antingen för att det inte är något eller för att sånt där är inte alltid det syns med röntgen
 beroende på vilken metod man använder iofs....

Hon är iaf helt underbar min Sjukgymnast! :) En riktig go gumma!
När jag låg där i mina nålar och hon bäddade in mig säger hon
- Ja, jag är iaf glad att vi har fått kontakt du och jag! För det här hade du aldrig klarat av själv!
Du behöver mig! *och sen det snällaste leendet någonsin*

Jag känner mig trygg hos henne :)

Ska du till en sjukgymnast kan jag rekomendera Luleå Rehab! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0