Trasdocka!

Ååh, jag känner mig trasig överallt... jag orkar inge mer!
Vill inte befinna mig i min kropp, jag orkar inte..
Stannade hemma från jobbet idag, kände att jag verkligen inte skulle orka pina igenom en dag till.
Gårdagen var helt förjävlig!!

var så sjukt stel i hela kroppen, kunde knappt röra nacken och hade sådan sjuk värk över hela nacken och upp över huvudet och även i käken å halsen på vänster sida. Kunde knappt prata...
För att inte tala om armarna!
Och sen har det börjat bli mkt värre i ländryggen på vänster sida, kan knappt göra saker åt vänster sida så hugger det till och igår så blev den värken jätte ihärdig och höll i sig i flera timmar!! och verkade inte vilja ge med sig... när jag la mig så ba brände det å stramade och ilade hela vägen å ut efter höften och låret... jag visste inte vart jag skulle ta vägen....
har aldrig upplevt det så ansträngande att vara på jobbet som igår... visst har det varit jobbigt men alltså... igår.. fy!
Vill aldrig befinna mig i den situationen igen, varje samtal var en utmaning från att hålla sig från att börja grina...
Fick springa in på toaletten för att bara få ur mig allting, och sen ta ett djupt andetag och gå tillbaka försöka lite till.

Så imorse kände jag att nää, det är inte värt att plåga kroppen och mig själv mer än så! Så jag ringde och sjukrev mig!
Men dom var då väldigt förstående, hon sa att det inte var så oväntat
eftersom att jag inte sett så rolig ut dom sista dagarna och att hon förstod att jag inte skulla orka så länge till.
Kändes bra det iaf... och dom sa att när jag kommer tillbaka ska dom dela upp mina pass så att jag inte behöver jobba så länge i sträck! Känns oerhört bra att dom iaf är förstående...
Så jag hoppas att jag mår bättre imorgon...

Men som jag känner mig nu blir jag nog hemma imorgon också. :(

Faans jävla skit....
Kan inte allt bara gå över!?
Jag vägrar bli nåt jävla invalidfall, men som läget är nu känns de som att det inte är långt bort...
och det känns inte bättre av att det bara blir värre också....

jag är så jävla bitter!!!!!


Ni behöver inte läsa inläggen om mina krämpor, skriver dom mest för att avreagera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0