Underbara Dag!

Jag visste att det här skulle bli en bra dag!
Jag somnade kl 22 igår! Helt galet...
Vilken berfrielse... kanske min förbannelse gett mid sig nu? :P
Vaknade utvilad när Cilla ringde 9.30 i moorse...
Och kände ett sådant sär obeskrivligt välbehag i hela kroppen!
Så jag rurrade med henne....Klev upp.. åt en god frukost....duschade....fixade mig...
Och sent tog jag mig en rejäl glädje dans framför stor spegeln i hallen! :) hahaha
Vilken lycka.... Hoppas grannarna såg mig, så dom fick dela denna upplevelse med mig! :D
Känner att den här dagen är MIN DAG!!!  (Och Cillas såklart, om inte ännu mer) hahaha ;)
Näää, det är våran dag!
Vi ska ha en sån där underbar Cilla & Camilla kväll.... massa, massa skvaller och surr!
UNDERBART!!! :)

Snart ska jag fara å Möta upp Cillan... å efter det ska Jag, Affeman, Linda och Adrian (antar jag?) fara och luncha! :)
Mysigt värre :P
Underbart härliga dag... kommer vara omringad av goda människor hela dagen...
Och i slutet av kvällen ska jag få visa upp mitt nya vackra långa glänsande svall för Prinsen!
Och ge honom en puss eller två....Mys!

Jag älskar redan den här efterlängtade dagen!! :D

Kommentarer
Postat av: frida

de känns äl inge bra.. han hade varit otrogen osv...

taaaack!

2008-12-11 @ 11:27:56
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0