Lågmäld

*Suck*

Gårdagen började ju bra.. men slutade jävligt trist, med dåliga nyheter....
Så hela den här dagen har gått åt till att vara nere å bitter...
Saknar min Prins så att hjärtat gråter, hade hoppats på en mysig återförening på Söndag.. men ack nej! :(
Våran usla planering sprack... ( eller vilken planering? Fanns det ens nån??) Nää... typ int!
Åhhh.... Fan va less!
Vill ha honom här, hos mig....NU! Inte sen... kan inte vänta till sen... jag har sämst tålamod...

fuck!!!!!

Nåja, min käre vän Magnus tittade iaf förbi en sväng här i Gräsan idag... Han hade med sig vovven så att vovvarna fick busa av sig...
Och hans för alltid stora leende och braiga humör muntrade iaf upp mig litegrann iaf...
Efter det har jag bara legat och tittat på Tv med Mams & Paps och hela djurskocken....Mys!
Men varmt och kvavt som tusan...

Imorgon fest... Hoppas allt blir kul som tusan... och inge tjafs å inge tjorv!
orkar inte med det just nu, mitt humör håller inte...
Vill bara ha kul, slippa känna denna frustration..... av evig Saknad...

"Käre gud, kan du inte skicka min prins med posten?
Vill Pussa och krama honom, och fråga hur han mår.
Sniffa hans hals, och pilla med fingrarna i hans hår
Krypa upp i hans famn, och somna till hjärtats rytm
Där är det så varmt, där är det tryggt.
Jag vill busa och kittla honom sådär så han blir knäpp
Blåsa honom i örat och bita honom i hans läpp.
Stirra mig blind i hans vackra ögon
Och bli sådär varm i kroppen varje gång han ler
Kan inte få nog, vill bara ha mer, och mer!
Åååh.... kan du inte? 
                                            Jag ber dig... Amen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0