Wet, wet, wet...

Dagens promenad/joggning slutade i spö regn.... haha var måttligt blöt när jag kom hem...
Men det var ändå skönt...
Det regnade litegrann när jag gav mig ut från början, då var det grymt skönt me lite regn piskandes svalkande mot ansiktet... Regn känns befriande på något sätt tycker jag.
Att spänna magmusklerna under hela rundan däremot är något jag kommer ihåg i början sen glömmer jag automatiskt bort det...
Idag kände jag att nu jävlar! Så jag drog in magen allt vad jag hade sen knöt jag två super taighta snören, ett på nedre magpartiet, och ett på övre.... funka super! Då har man fan inge val.. man får ju blodstopp nästan om man släpper ut...
Haha Klockrent!

Kl 16.00 ska jag få besök av en försäkringagent, vi ska ha ett möte angående alla mina försäkringar och ja rubbet....
Kommer bli intressant....

Och nu har jag äntligen lämnat in min dvd för andra gången, så nu är jag inne på min 3:e dvd på ca 1 år...
* tips - Köp aldrig  något på Teknikmagasinet!

+ att jag har gjort förlust anmälan på min Mobil idag....

Fy Fan vad jag får saker gjort när jag väl ger mig fan på det! :)

Sen fika med Johnna efter det...


Var och såg Mamma Mia med Ciilet igår....Mys film!
Ååh.... så jävla känsloladdad film.. :)
Ena stunden skratta ja så ja grina, å andra stunden böla ja ba för att att ja e en grinpotta.. :)
Och allt där emellan var bara ett enda pirr i hela kroppen...
Mys film säger ja bara, den kommer jag att äga snart :)
Och grymt kul att få spendera lite go tid me go gumman min! :)

För övrigt är jag ett argt bi..... men jag tycker att jag lyckas hålla mig på en ganska normal nivå iaf!

Gaaaah, om vissa ba kunde bete sig!?

Hemfärd på fredag, då kommer förhoppningsvis allt kännas bättre....

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad är det jag ser? har du varit ute och sprungit ?? :)

2008-07-22 @ 15:39:05
URL: http://lenajohanna.blogspot.com
Postat av: Cilla

Bästa filmen genom tiderna...

Du och jag, två bölpottor... hahaha

2008-07-27 @ 23:54:33
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0