Åh...

suck och stön...

Sååå många frågor, och så få svar!
Min fantasi och mina teorier är nog det enda jag har!
Orkar inte hoppas, längta eller kräva...
I slutändan kommer det ändå bara någon kväva...
Jag vill så himla mycket, men vet knappt vad...
Vet bara att jag ALLTID längtar efter nästa morgondag!

Nu tillbaka till min gigantiska kopp med the´ och sista avsnittet av sex and the city från maratonet som varit.
Och jag hoppas att ni alla mår bra, och ser till att få det ni vill ha!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad tråkigt få kommentarer du får, lilla Camilla :) Men jag följer troget din blogg, kollar efter uppdateringar varenda dag :)

2008-06-19 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0