Att vara skadad! :)

Ha ha ha, 22 år och har typ haft 9 jobb de sista 3-4 åren och NU först börjar jag känna av mina wiplesh problems...
Började känna av det på Salus, men.. alltså det är helt sjukt vad det har blivit värre nu, och då har jag knappt jobbat 3 mån. Ont i huvet och nacken konstant och efter 3 timmar på jobbet har jag sån kramp i axlar och armar att jag knappt kan röra dom! Och det verker så mkt att det känns som att höger arm typ slitits ut led.. Jag måste gå till nån sjukgymnast.. det här funka ju inte! :) hahaha och jag är fan inte sugen på att byta jobb igen :P Nååja...

Idag har jag hängt me goe Elin på floras in the lovley night sun.. sen drog vi en Kaffe ala Roasters...
Och nu är jag hemma... blir nog att snosa upp mig själv i sängen under mina två underbara duntäcken och halvsova till nån halvtrist film...

Ha ha jag har varit värdelös på att uppfata tider sista dagarna!

I förrgår kom jag en timma för tidigt till jobbet och satt och jobba en hel timma innan jag insåg att "ööh, jag börjar ju typ nu? men asså.. jaha?? " Ha ha och dom kunde inte justera mitt schema mer än att jag skulle få gå hem en kvart tidigare.. så ja typ jobbade 45 min extra.... bara sådär.. hahaha...bara för att jag "ääälskar" mitt jobb :) moahaha

Och sen så har jag gått och läängtat hela veckan efter att få tvätta idag... (jag behöver verkligen tvätta!)
Så jag stressade hem sortera hela skiten drog på mig nå slibbiga mjukisar å nån trist tröja och släääpa ner mitt stora last.. hahaha sen när jag kom ner ser jag att jag hade bokat helt fel dag.. och det är inte förens imorgon! haha
Tur för mig att jag  råka börja jobba en timme efter att tvätt tiden var slut då.. annars hade jag fått gå omkring som en lurk ett par dagar.. moahahaha....
Jag är verkligen NUTS!

Imorgon är det midsommar! Och jag hoppas på ett riktigt tjuusigt kvälls-weather... anyone else?
mmm, he bli no great!

Nä, nu ska ja krypa ner i mina slibbiga mjukisar och bara mysa med själv... låter inte det great? HAH :D
Ha de hjärligt dag kära barn!
Puss å knull
mitt lilla hjärtegull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0