Finns så många idioter!

Världen slutar verkligen aldrig att förvåna!
Man tror så gott om folk, och hela bilden kan rasera på mindre än en minut.
Okej att man kan göra misstag, men man behöver ju inte bete sig som ett vidirgt rövhål för det!?
Blir så besviken och förbannad....Nåja....

Helgen har varit toppen!
Mys i fredags, och Härlig sommarfest i Lördags.
Söndagen va ja mest ba sliten tillsammans med Lillith. Och sen drog jag ner alla persienner och la mig under täcket och ruvade på :) haha

Idag häng med Elin och sen jobb... Inte så sugen, man vad gör man inte... Alltså, inte så sugen på att jobba. Häng med Elin är jag alltid sugen på!

Kan inte bara allting bli bra?
Både för mig och alla jag känner?
INga mer sorgsna miner.... Vill bara se lycka!

Oops... mina ägg  i overcocking! ;)

Kommentarer
Postat av: frida

det var jättekul att stöta på dig på stan idag! :) haha, båda ba babbla på!

2008-06-17 @ 22:11:24
URL: http://fanks.blogg.se/
Postat av: frida

jaa, de tycker jag absolut! :)

2008-06-18 @ 10:41:16
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0