Hem ljuuuva Hem!!



Heem Ljuva Heem!!!

Min helg hemma i Gräsmyr har varit Huur underbar som helst!! :)
Torsdagen åkte jag till Hemmingsmark med Syrran och Anders sen begav vi oss neråt på fredag förmiddag.
Fredagen färga syrran min hemska utväxt, och jag kände mig genast som en människa igen!!
Sen blev det Grillfest hemma hos oss.
Mammas kompis Britt-Marie och hennes barn kom förbi. Kul att träffa dom :)
Men jag gick och lade mig rätt tidigt, som den "Panschon" jag är ;)

Lördagen åkte vi in till stan en sväng, och så fick jag en söt klänning av min underbara mamma :)
sen åkte vi hem och min syster klippte till min "svinto" frilla ;) Kände mig genast mycket snyggare :D
Sen käka vi gooo souvas´n , och sen begav vi oss på 30års fest.
jag drack nog betydligt mer alkohol än planerat.. haha Lillebror också ;)
Men det var mycket trevlig!
Dock inte lika trevligt när jag vaknade dagen efter. Skallebang, jomen JO!
Det som var mest trevligt var väl att solen sken... och att hela familjen kröp ut i en hög på tomten och låg och stekte och sola och skratta  hela dagen. Sista dagen kunde inte bli mysigare, mer perfekt... mer oss :D
Sen åkte jag till Piteå med syrran och anders på eftermiddagen och min underbara syster skämde bort mig med Bio och Good middag ;) Riktig perfekt systerkväll!
Min Familj är verkligen toppen!
Önskar helgen kunde vara längre!! :)

Massa härliga bilder finns att kika på:
http://www.pixbox.se/usr_show_id121109_page0_order1.html

Ikväll blir det häng med Max :) Han är Man fri.... så vi måste passa på att skvallra lite.. ska bli så kul! :)

Ajöken då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0