Guuu se mysigt!! :)

Jag älskar varmchoklad på termos!
Köpte min första termos för ganska exakt ett år sen nu.. och har tjatat och tjatat på alla mina kära vänner att vi ska dra en utflykt i snön me varmchoklad å korv å mackor å hela kittet..
MEN DET BLIR FÖR TUSAN ALDRIG AV!!!!! Så jag har aldrig fått användning av den.
Så jag bestämde mig för att ändra på det ikväll.

Ställde mig och kokade en full Termos med varmchoklad och sen kröp jag ner i soffan under ett täcke framför tv:n med en massa ljus.
Inget ska få hindra mig från min Termos-choklad-avnjutning!!! :D

I LOOOOVE IT!!!!

More HOT Choklate to the people!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

jag vill att vi tele dejtar snart.

2008-03-17 @ 16:59:28
URL: http://overandoutover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0