Inte så roligt alla gånger..

Hola Bandola - Bertola!
Japp, då var första veckan av ledighet avklarad.

Tisdagen for jag å Lilltih å skulle pröva på cheerleading, det var grymt skönt att få röra på sig.
Men jag tror nog ärligt att dans är mer min grej faktiskt. Men för övrigt så var det himla kul, och jag har fortfarande galen träningsvärk i hela kroppen! :) haha
Efter det for jag hem till min Älskade pojkvän och har myst med honom nu i några dagar eftersom han också har varit ledig.. åh jag är kär i honom :) iih..

Igår var vi hem till Linda och Andre´ och fettade i oss massa gotta som killarna hade handlat hem :P
Och så titta vi på filmen Disturbia.
Jävligt bra film måste jag säga! Den kan jag rekomendera att ni ser! :)

Nåja... den här dagen har inte varit allt för bra änsålänge!
Hittade en hög med räkningar i mitt lilla brevinkast! Och min sista hyra är på 4866kr!!!
Fattar inte? dom höjer den ju HELA tiden! *suck*
plus en massa andra räkningar.. usch... hatar att vara fattig! Hoppas verkligen jag tjänar mer på ny jobbet... men de tror jag! Sen tänkte ja vara ekonomisk å se över hur mkt pengar jag hade kvar.
Jag hade förväntat mig kanske 400 iaf... nää... 128:-!! Gaaaaaah.... Cp... hur lyckas man??
Nåja... jag får åka hem till mamma å pappa tidigare än jag hade tänkt istället.. så det borde inte vara några problem väl? ;) hihi
Åh.. titta på almanackan nu och inser att V.13 ska jag på möte på eniro. Fuck... då hade jag ju tänkt vara hemma i Umeå.. nåja.. jag får helt enkelt ringa och fråga vilken dag det är tänkt att mötet ska vara.
Ååh.... varför kan inte allting alltid bara bli som jag planerar att det ska bli?????
Nåja... det är väl inget att lipa för? :)
Det löser sig... det blir ju vad man gör det till.

Helgen kommer att bli lugn iaf... har ju som sagt inte råd att göra nåt ;) haha
Men på måndag kommer syrran, och förhoppningsvis kan hon klippa mig då innan mitt stackars hår förvandlas till svinto på Heltid!! Urrk...
Och sen måste jag flörta in mig hos någon som kan tona mitt kära svinto hår också.
Usch... jag bara kräver och kräver ;)
men.... "That´s what friends are fooooor"   *sjunger en vacker trudilutt*

Nä.. nu ska jag lägga mig på soffan och låtsas att jag får en massa nyttiga saker gjorda här hemma. och Kliva upp om ca 5 timmar och inse att jag är ännu segare än vad jag var när jag la mig. Och ha ångest för att jag inte tog tag i det medans jag var någorlunda pigg och hade ork!
Men å andra sidan har jag ju hela helgen på mig! ;)
(Typiskt mig att alltid skjuta upp saker...usch vad arg jag blir på mig själv)
Kanske ska ta tag i det nu istället????? 
Aja... jag lägger ifrån mig datorn så får vi se vad som händer... ska iaf ta en rök! :)

Ajööken!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hihi... du kommer få inbjudan! =)

2008-03-15 @ 10:26:59
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0