Mello-Kväll!

Nu har jag iaf påbörjat stöket här hemma.
Har rensat bland alla kläder, och packat ner lite grejer.
Lyckades även städa igår... sovrummet ska jag ta tag i idag dock!
Måste tvätta också.. åker ju hem till Mamma & Pappa på Tisdag förhoppningsvis! :)
Åh, vad skönt det ska bli!

Igår satt vi hemma hos mig några stycken å mös på med massa ljus, å snarra framför Mello! :)
Hur mysigt osm helst, Och guuud se bra att Perelli vann!
Jag tror hon är den som har störst chans att ta hem hela skiten faktiskt! :)

Ååh! Jag har vårkänslor! Mmmmmm....
Var på världens skönaste prommis med Mirella idag. Hade kunnat vara ute heeeela dagen om det inte var för att vi blev hungriga och var tvungen börja gå hemåt å fixa lunch/frukost. Beroende på hur man ser det ;)
Jag vill ha Sommar och Sol NUUU!!!! :D

Imorgon kommer Syrran hit, då ska jag få köpa hennes löshår :)
Jag ska göra så mitt blir tjockare, jag har ju bra längd på mitt, men det är ju så satans TUNT!! :)
Så det ska bli kul att få det lite tjockare! Nina har lovat att hon ska sy in det åt mig... så det blir ju finnemang det! :D

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åååh, jag vill också hitta på nåt...
Mest av allt är jag sugen på att bara sitta och dricka... =)

2008-03-16 @ 16:21:18
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0