Yaiks!

Kära jisstanes då!
Imorgon is the day... The big day for the big Vax!
Oh Holy Macaroni! Kommer nog gå bra.. har ju gjort det förr.. men it´s gonna huuuurt!
Well, då vet man ju att man lever.. och jag kommer bli såå tjuusig ;)
Hihi.. skönt att slippa bry sig om det i ca 4 veckor iaf!

Idag var jag på mötet på Eniro. Fick se alla som jag ska börja med.
Verkar vara schyssta hela gänget så det kommer nog bli great!

Och ikväll ska ja träffa My Love!
Det kommer nog bli mys.. vi har ju inte setts på över en vecka för tusiken... Can´t wait!
Ska pussa sönder Älsket mitt! wiihoo...

image25

insåg just att jag kanske ska ta lite nyare bilder på oss? Hahahhahaha!

Nää.. nu tvätta...

Farwell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0