skit liv!

Här gick jag och trodde att denna månaden var den sista av dom värsta!
Men HELL-NO!
Nästa månad kommer tydligen blir, MYCKET torrare, MYCKET, jobbigare och ÄNNU mer deppig!!!!!!!
Jag hatar mitt liv i detta NU!
När ska den här elakheten vända?
Och varför alla dessa missförstånd? Varför inte bara klargöra allt på en gång och sluta krångla...
Då skulle jag inte behövt sitta i den här situationen från första början!!!!

IDIOTER!!!!
Tack för att ni gör mitt liv ett rent helvete att leva!!

Jag orkar inte mer nu! :(



Kommentarer
Postat av: Emma

välkommen i gänget...vet precis hur det känns att säga "nu kan det iaf inte bli värre" och sen går det två dagar sen händer ngt ännu värre!

2008-05-23 @ 11:46:23
URL: http://emmaim.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0