Ny Vecka, Nya Tag!

Helgen har varit bra! I fredags partade jag på med min goe Prins och våra härliga vänner!! :)
Blev utgång för mig å Linda i "svarthooole" ;) hahaha grymt kul hade vi... :P

Lördagen gick jag å Mirella hem till Lilltih å kika på film å ba tg de riktigt lungt... skönt!
Sen igår var det jobb å ba häng me Lillith :)

Och idag och resten av veckan består bara av jobb jobb, jobb! Har fått rätt många timmar nu... så lite casch ska ja väl lyckas jobba ihop iaf?? :)

Måste städa också!

Och på Lördag kommer Mami å Papi och hälsar på mig!!! :)
Så himla, himla kul!!! LÄngtar sjutk mkt... åååh!!  Ska krama ihjäl dom.. å vad mysigt vi ska ha :)

Nä, nu ska jag hem å äta lunch och ta en långprommis me vovven å förbereda inför nästa pass!

See ya later alligator!

Kommentarer
Postat av: elin

åhh va mysigt med besök :D förstår om du längtar. dom kommer nog gilla din nya lya!

2008-05-14 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0