Bitter-F*tta!!!

Ååh....Just när man trodde att allt redan va så långt åt helvette som det bara gick.....så blir det ju självklart värre!
Men det är ju min vanliga tur....Så jag är ju van!



Gårkvällen blev iaf väldigt lyckad!
Trodde verkligen inte att jag skulle palla pg.a värken.... men det gjorde jag!!! :) HAH!!!
Var iofs under en period där under kvällen där det kändes som att nacken skulle gå av och huvet skulle sprängas...
Men jag lyckades tvinga mig själv på andra tankar och började sjunga lite sing Star igen.. och efter ett tag var det värsta borta... så det var ju bra! :)
Däremot vaknade jag tidigt som fan imorse av att jag typ inte kunde ligga på något sätt överhuvudtaget..
Känns som om man blivit överkörd! Och då menar jag inte av Bakisheten.
För jag är fan inte bakis idag! tro det eller ej! Men jag drack iofs inte så mycket och slutade väldigt tidigt....Skön att inte vara bakis också... då hade jag nog varit tvungen att ligga kvar i sängen iaf! :) Det hade inte varit någon höjdare!

Det var verkligen skit kul! :) Och Tack Cilla för att du ändrade dig! Det gjorde min kväll! :)
Olivers var ju inte så tokig trots allt! Faktiskt bättre än Cleo kan jag tycka ;)

Hela kvällen var iaf Toppen... Tills jag insåg att min mobil inte befinner sig i väskan längre!?
Jag blev ju av med en mobil i Mars, men då fick jag ju skylla mig själv...
fär då la jag väskan på golvet och sen var väskan borta. Men då lärde jag mig av mina misstag och köpte en Miniväska som jag kan ha på mig samtidgt som jag dansar! Och det har ju gått hur bra som helst, tills nu!?
ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Så jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp till jobbet imorgon och på Tisdag!?
Varken mobil eller Internet......Snacka om avskärmad från ALLT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0