Det löser sig nog

Jag har haft världens bästa helg!

Massa mys med Prinsen
Massa mys med Mellan.
Ätit gott
Umgåtts med Familjen
Blev till och med uppbjuden till dans av min käre far under dansbandsjakten.
Han är för Go, det var roligt. Han är så himla duktig på att dansa både han och mamma.
Så jag tackar aldrig nej till en dans med min käre Papi! :)

Och lägenheten är mer eller mindre våran nu.
Bytet har gått igenom på Norrporten, och david Nilsson har sagt ja till Andrahands kontraktet.
Så nu är det bara Lulebo kvar. Men det verkade inte vara några problem :)
Så ihelgen tänkte jag börja packa

Sen träning varje dag den här veckan.
Danslaget har uppvisning på fredag (som jag för övrigt inte kommer vara med på)
Men jag kommer vara där med alla och titta och hejja!
Ska bli sjukt kul! :P

Kommentarer
Postat av: flisan

jo, men det här är en vårdtagare.

2008-11-04 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0