Måst ja..?

Jag struntar i om jag blir rik, Bara jag blir lycklig!

Äntligen har min jobbiga hosta gett med sig iaf!
Men jag har fan fortfarande ont när jag andas och huvudvärk... Blä!
Och massa andra konstiga sakersom bara värker och gör ont
Tror att jag skulle behöva gå å knäcka ryggen hos nån å se om dom kanske kan göra underverk?
Kan ju vara något sådant...
gruvar mig bara för att gå, det är så jävla läskigt när dom knäcker nacken! Vill inte att dom ska göra det, får panik ju!
Känns som att dom ska bryta av den...

Igår satt Jag Lillith och Simon hemma hos Lillith å drack vin.
Och så kom Cilla och Stefan förbi även, det var riktigt kul!
Önskar att Cilla bodde i stan hon också :)
Då skulle jag vara med henne alltid och hela tiden! :)

Jag är ledig 3 dagar över jul! *lycklig*
jag vill ha jul NU! Myyyyys... :)

Och snart Blir jag å Lillith Sambosar, 1 dec... inte alls länge kvar nu!
Jag måste verkligen ta mig i baken å börja packa snart! :) *hahaha*


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jaaa, det var sååå jäkla roligt!!! :D

2008-11-16 @ 18:22:07
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0