Ligor!?

Hm, ringde Olivers nyss för att höra om dom hittat min mobil.
Men får då til svar att den inte har hittats men att det är jätte många som blivit av med sina mobiler ihelgen.
Det är hitills ca 10 st som hade ringt idag och frågat om dom hittat deras saker.
Och då sa han att det har varit några ligor där och stulit massa mobiler och väskor och allt!
Så det ger en del svar på några misstänkta frågor jag haft angående detta!
Men ack så skrämmande ändå! :(
Ska man inte ens våga ha med sig sådana saker.
Då får jag lov att lämna sånt hemma hädanefter....
*suck* Nåja....

Kommentarer
Postat av: Stina

Helt galet! Fan att folk inte kan skilja på ditt och mitt!! :@

2008-11-24 @ 17:31:58
URL: http://mylifemyfeelingsmyblogg.wordpress.se
Postat av: Camilla

Ja, det är så jävla tragiskt!

Dom borde skaffa sig ett riktigt jobb som alla andra....

2008-11-24 @ 17:43:44
URL: http://svammel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0