Självömkan!

Blä, Trodde först att jag bara hade lite ont  i halsen och att det skulle gå över.
Men nu har det gått typ 4 dagar och det blir bara värre. Har inte sovit inatt pga all hosta!
Nedrans förkylning!
Jag orkar inte... Och sen så har jag ont i min högra armbåge, och sen så har jag fått skavsår efter mina nya fina skor!
Så bedrövligt!

Och så har jag fått veta att jag måste fixa ett andrahanskontrakt helt själv!
Och hur lätt är det när man inte vet vad som ska skrivas å grejer?
sånt där är ju viktigt, tänk om jag missar något??
Nåja, om du vet någon eller själv har en mall får du gärna hjälpa mig på den fronten.
För jag kan inget om sånt där...
HUga.....

Stackars, Stackars mig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

det finns på nätet, på hyresgästföreningens hemsida har jag för mig att det ska finnas kontrakt att skriva ut.. Stackars lilla Camilla ;)

2008-11-05 @ 23:33:45
Postat av: Linda... igen

Man måste vara medlem där, men jag har hittat en mall för andrahandskontrakt och sparat det på datorn.. Maila det till dig kanske? ;) Kram

2008-11-05 @ 23:41:03
Postat av: Linda... en tredje gång!

Fick du mitt mail?

2008-11-08 @ 12:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0