smärta!

Åh, vad less jag är nu!

Nu har det gått en vecka. Och jag kan inte minnas när jag har känt mig såhär sjuk senast?
Hostat som fan, ont i lungorna, svårt att andas, ont i huvudet konstant och feber. Yr och skakis.
Var till vårdcentralen igår, men hon hittade ingenting . 
Hon sa att allt såg normalt ut.
Och att vad jag nu än har haft så verkar det som att det är påväg ut ur kroppen iaf.
Så jag hoppas verkligen, verkligen det!!

Inatt har jag inte sovit en blund. Har sånt sjukt obehag i bröstkorgen hela tiden. Känns som att det ilar och sticker i lungorna hela tiden. Känns jätte tungt att andas och jag får ont i huvudet och blir yr. Kan inte gå uppför en trappa utan att bli jätte andfådd och känns som att hjärtat slår sitt snabbaste. Hostan känns däremot som att den gett med sig lite!
Så det är nog påväg att bli bra ändå :)

jag är så sjukt less.... det måste gå över snart!
Och man kan tydligen inte ha ont i lungorna... så då vet jag då fasen inte vad det är som ilar och gör sådär ont?
Nåja....

Jag bestämde mig iaf för att försöka sluta röka idag! Jag är desperat, kommer försöka med alla medel för att få bort det här.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja nu får vi kämpa tillsammans!

2008-11-11 @ 19:40:14
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0