Dans!

Japp, nu har jag kommit hem från min andra dansträning.
Det börjar nog ta sig!
Fast jag är ju långt ifrån lika bra och smidig som alla andra.
Men det betyder ju bara att jag får vara envis och jobba hårdare!
Nästa träning är på onsdag, vet inte om jag kommer kunna fara då. Tror att jag jobbar kväll :(
Ska se om jag kan byta. Annars gruvar jag mig mest för träningsverken jag kommer ha då ;)
Men Men, Roligt är det iaf! Och det är kul att få vara i Elines grupp. Hon har sån himla positiv energi och har sånt tålamod med mig.
Go Gumman!! :)
Hon tog sig tid att träffa mig en timma innan träningen idag för att lära mig koreografin :)
Det var grymt snäll, och uppskattas som fan! :)

Nu ska jag duscha och krypa till kojs.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0