Slött

Alltså, jag funderar över en sak?
Jag ser ju att det är en massa folk som läser min blogg, men det är typ aldrig någon som kommenterar.
Vilket jag ju iofs förstår eftersom den är skit tråkig!
Men vilka är ni som läser egentligen?
Om ni ändå är här å läser kan ni väl lika gärna lägga nån rolig kommentar.
Kommentarer är ju roligt å få ju... :)
Så jag uppmanar er alla, bli bättre på att kommentera för helskotta! :)

Nåja
Slö som fan är jag, och godissugen som aldrig förr! Ååh, jobbigt!

Lyckades iaf byta passet imorgon så ja slutar 16.30.
Då hinner ja på träningen, wiie!

På lördag ska ja till Piteå å fira syrran. Bussen går 16.30 och jag slutar 17.00!!
Nästa går 18.55!! då är jag inte framme fören kvart i 8 eller nåt...Måste försöka se om jag kan sluta lite tidigare på nåt sätt.
Gah!

Ge mig goodiis!!!!!! eller vad som helst! Popcorn går också bra :)

den 31:a åker jag hem till Mams, Paps å Vovs! :)
Det längtar jag efter!

Nu ska ja fortsätta titta på desperata.... ajöken!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag läser =) Har oftast inte tid o ork o lämna kommentarer bara, men ska försöka bättra mig :p

2008-10-08 @ 07:54:50
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Johanna

och jag läser. :P

2008-10-08 @ 09:38:28
URL: http://lenajohanna.blogspot.com
Postat av: Cilla

Jag läser, och ju brukar faktiskt kommentera... stolt

2008-10-08 @ 19:05:50
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0