Upp & Ner!

I Torsdags vad jag och Crille på Hockey! Sjukt kul var det, och matchen var ju super spännande!
Luleå vann med 8-2!!!! :P Hör & Häpna... och vi satt alldeles bredvid målet så vi var nöjda eftersom det var ju kring det målet allt hände ;)

Igår hade jag en dålig dag, så jag låste in mig hemma och det behövdes. Känner mig lite  muntrare idag faktiskt!

Sen drömde jag inatt att dom hade kontaktat mig från Kalix Filmskola igen. Fast om en Biroll i en annan film.
Så jag kollade min mail imorse, och Mycket riktigt!
Fast det är ju som sagt bara en Biroll *suck* men det är en annan klass iaf.
Så jag ska ringa senare och höra vad det kan vara för något.
Men den här gången tänker jag inte bli helt galet glad... det kan dom glömma! :)
Fast kul att jag drömde det, och så var det så.. Mysko! :)

Ikväll Piteå, det bli kanonkul! *tummen upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0