Värsta....

Jag har påbörjat ännu en låt :)

Sjöng första versen för min käre vän Cilla igår....
Efter vi hade pratat klart lyckades jag även knåpa ihop en vers till, en refräng och sista meningen...
Men jag måste nog ha en tredje vers och en brygga eller nåt också....!?
Är ju inte allt för hajj på det där med färdiga låtar?
Jag skriver alltid bara första versen... sen får det vara :) Hahaha
Och sen sjöng jag även en gammal låt som jag knåpade ihop för jätte många år sen.
Vilket för mig var väldigt stort. Den enda som får höra in seriösa låtar är min kära syster :)
Men nu när jag vet att det inte var så farligt kan jag nog sjunga dom för Cilla också. Så har jag någon som kan komma med tips och råd på hur det låter vad som kan göras för att dom ska bli bättre :)

Ikväll ska jag och Cilla äntligen få en kväll på Tu man hand, och gå och ta oss en öl ute!
Ska bli så himla kul!!! :)
Tror aldrig vi gjort det förrut?
Har alltid bara blivit utgångar....

Sista dagen idag... sen är jag ledig i 5 dagar!!
Fy fan vad jag förtjänar lite ledighet... Känner det i hela kroppen!

Och på fredag blir det Hemgång!!!
Längtar, längtar, längtar!

Var en kille och kollade på lägenheten igår kväll...
Får besked idag, spännande! :) *Hoppas*

Och igår fick min käre vän Cilla 10 röda rosor av okänd avsändare!!
Vem du än är, ge dig till känna innan vi får magsår i hjärnan av allt detta funderande över vem du  är!!!
Men det förtjänar hon, den där super mamman! :)
Men jag kan inte låta bli att bli lite avis, för vem vill inte bli uppvaktad med blommor lite now and then? ;)
Lyllo!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Iiih, nästan ett helt inlägg om bara mig... :)

Söt gumman!

Ikväll blir det vi! Fan vad jag längtar! Lyckan är total!

2008-10-28 @ 17:41:45
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0